מיטה זוגית יוקרתית

> מחפש מיטה זוגית יוקרתית?
> באיזה סגנון? באיזו גודל? מאילו חומרים?
> מעוניין לצפות בדגמים מובילים מאיטליה? מיטות מעוצבות?

מיטה זוגית יוקרתית מעניקה לחדר השינה אוירה יוצאת דופן, ממש כמו בז'ורנל. בנטורה תמצא מגוון דגמים מהפנטים ביופיים של מיטות זוגיות, שמשדרגים בבת אחת את החלל בו הם נמצאים. יחד עם זאת חשוב להתאים מראש את אופי המיטה לחדר השינה ולטעם האישי שלך.

מיטות זוגיות – צפה בקטלוג החדש!


מיטה זוגית יוקרתית – מיטה שקשה להתעלם ממנה

לכל אחד יצא בעבר לבקר בעבר בחנות מיטות סטנדרטית. ניתן למצוא מיטות בגדלים שונים, מחומרים שונים ובעיצובים שונים. אך כשמדברים על מיטות יוקרה, מדברים על סטנדרט אחר לגמרי של חומרים, עיצוב ואיכות. ברגע שתראו בפעם הראשונה דגם יוקרתי, יהיה לכם קשה להפסיק להתפעל מאיכות החומרים, העיצוב, האיזון וההרמוניה הכללית שמיטה מייצרת בחלל.

מיטה זוגית יוקרתית

חומרים איכותיים בלבד

אין בכלל מה לדבר, מיטות זוגיות ברמה הגבוהה עשויות מהחומרים הטובים ביותר. זה אומר פלטות עץ מובחרות שמעניקות יופי נדיר (למשל עץ אלון), מתכות מתקדמות (בד"כ פלדה), זכוכית מחוסמת ואריגים מיוחדים. במיטה מסוג זה, ישנה הקפדה יסודית על כל הפרטים הקטנים, כולל רגליות המיטה, גלגלים, חריצים, שיפורים, כיוון חיתוך העץ, ריפודים עדינים, זויות העץ וכו'. יצירת אומנות של ממש.

*מיותר לציין, שמבחינת איכות הייצור, קשה להתחרות עם האיכות האיטלקית. מדובר ביצרנים המייצרים מיטות איכות למעלה מ-50 שנה תוך הקפדה על כל פרט קטן, כולל ייצור חלקים רבים בעבודת יד. מותגים בולטים: Bonaldo Alberta Salotti, Lago,, Domitalia.

עיצוב מודרני או קלאסי?

ניתן לבחור מיטה מתוך מנעד רחב של מיטות בעיצוב קלאסי ועוד מיטות בעיצוב מודרני לחלוטין. אם יש לכם חדר שינה גדול ומעוצב, מגיע לו מיטה רחבת ידיים המעוצבת לפי אותו הקו העיצובי. מיטה זוגית יוקרתית משדרגת את העיצוב הכללי, משתלבת בצורה הרמונית עם החדר וכמובן משדרגת את איכות השינה ואיכות היחסים.

לדוגמא: מיטה בעיצוב "מרחף"

כיום ניתן בין השאר למצוא מיטות יוקרתיות עם רגלי זכוכית. חידוש זה מעניק למיטה תחושת "ריחוף באויר" שמשתלבת יפה מאד עם דירה חדשה או עם עיצוב מודרני כללי. הכוונה היא לדגם ה- Air Bed, של מותג ריהוט היוקרה האיטלקי LAGO, אשר מתמחה בין השאר בייצור ועיצוב מיטות זוגיות יוקרתיות במראה מקורי במיוחד.

מיטות יוקרה בעיצוב מלכותי

עבור מי שמעוניין לייצר בחדר השינה אוירה 'מלכותית', קיימים מגוון דגמים אציליים ואלגנטיים, אשר מתאפיינים בקוים דקים ונקיים. הכוונה היא לדגמים כמו ThinDream On ,Eureka– אשר מיוצרים שלושתם ע"י היצרנית האיטלקית המצליחה Bonaldo. מיטות מסוג זה פשוט לוקחות את עיצוב החלל למקום אחר לחלוטין. הן גורמות לך (ולבת זוגך) להרגיש כמו מלך בבית!

מיטה אשר מותאמת לגודל החלל

כל חדר שינה הינו עולם בפני עצמו. ישנם חדרי שינה ענקיים, המגיעים בתוספת שירותים ומקלחת צמודים, חלון גדול, מרפסת ואפילו ג'קוזי פרטי. לעומתם ישנם חדרי שינה הרבה יותר קטנים ואינטימיים – ועדיין יוקרתיים ביותר. בבחירת מיטה חשוב מאד להתאים את גודל המיטה לגודל החלל ולגודלם של שאר הפריטים בחדר. אין הגיון בבחירת מיטה גדולה ומרשימה עבור חדר שינה קטן מדי. בחירה שכזו לא תאפשר להנות מאיכויות המיטה ואפילו תקשה על חיי היומיום.

לבחור מיטה "שעושה לך את זה" ועדיין מייצרת הרמוניה

אם כבר הולכים כל מיטה זוגית יוקרתית, אין מקום להתפשר על אף פרט קטן. יש לך את האפשרות לבחור מיטה מדהימה ביופיה אשר תרגש אותך כל פעם מחדש, ותהפוך לחלק מנוף חייך. יחד עם זאת, חשוב לאזן בין צרכים רגשיים ואסתטיים לבין צרכים פיסיים ופרקטיים. מיטה צריכה להיות יפה, אסתטית , מותאמת לטעם האישי שלך, ומפנקת מכל הבחינות. מן הצד השני היא צריכה להיות נוחה, פונקציונאלית ומקום בו תוכל "למלא מצברים" בסופו של כל יום.

העצה שלנו היא קודם כל ללכת עם הלב, ובשלב שני (לפני הבחירה הסופית) לוודא כי המיטה באמת עונה על כל הצרכים הפונקציונאליים שלך.

מיטות זוגיות – צפה עכשיו בכל הדגמים שלנו!

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון