ספה מיטה נפתחת

> מחפש ספה מיטה נפתחת?
> באיזה סגנון? לאיזה חלל? באיזה טווח מחירים?
> מעוניין לצפות בדגמים מובילים מאיטליה? ספות מעוצבות?

ספה מיטה נפתחת הפכה לפריט ריהוט פופולרי במיוחד בזכות שילוב מושלם בין אסתטיקה ועיצוב לבין נוחות ופרקטיות. הספות הנפתחות של היום כבר לא מגושמות ולא "מסורבלות" אלא להיפך – רעננות, צעירות, מעוצבות ועכשוויות. לכל דגם יש את הייחוד שלו וחשוב מאד להתאים את הספה לצרכים האישיים שלך.

ספה מיטה נפתחת

הפריט שכבש את אולמות התצוגה…

ספה מיטה נפתחת היא פריט ריהוט רלוונטי מתמיד. החיים המודרניים של ימינו כופים עלינו לעיתים להסתפק בחללים קטנים יחסית, אך גם דורשים מאיתנו פתרונות בבית למגוון רחב של צרכים ופונקציות. ספה מיטה נפתחת נותנת את המענה המושלם של פריט אחד, שמעניק פתרון ישיבה נוחה עם חברים או מול הטלוויזיה מצד אחד, ומצד שני גם פתרון מקום לשינה.

ספה מיטה נפתחת יכולה להציל אותנו בתסריטים שונים רבים, שלכולנו יוצא להיתקל בהם בחיי היומיום: חברים שנשארים לישון אחרי בילוי, הורים שמגיעים לעזור עם הילדים, או אורחים מחו"ל.

התאמת הספה לחלל הבית

עם זאת, חשוב לוודא שכשבוחרים פתרון זה, יש לרכוש ספה מיטה נפתחת שמתאימה לחלל ולדרישות שלכם, ומציעה פתרון מעשי ואיכותי הן בתור ספה, והן בתור מיטה. ספה מיטה נפתחת וטובה ואיכותית, מציעה תמיכה טובה לצד נוחות, גם בעת ישיבה, וגם כאשר פותחים אותה, כדי שתשמש בתור מיטה.

יש להימנע מכריות זולות, שצפויות לאבד את צורתן תוך זמן קצר, ובסיס מזרון עשוי גומיות או קפיצים קטנים ופשוטים, שיגרמו למזרון לשקוע במיטה במהירות, ויהפכו אותו ללא נח. בסיס מזרון של ספה מיטה נפתחת איכותית, עשוי, לרוב, מרשת פלדה קשיחה.

מנגנון איכותי

בנוסף, יש לוודא כי מנגנון הפתיחה הוא חזק ואיכותי. ראשית, עלינו לדעת שהוא יעמוד בפתיחה וקיפול של המיטה לאורך שנים רבות. שנית, חשוב שהמנגנון יהיה פשוט וקל לתפעול, גם עבור ילדים או מבוגרים. לבסוף, חשוב שיהיה בטיחותי, ולא יאפשר פציעה של האדם המנסה לפתוח או לקפל את המיטה, במקרה של שימוש לא נכון.

מגוון סגנונות שונים

כאמור, ישנם סוגים שונים רבים של ספות מיטות נפתחות, מתוכם ניתן לבחור את הפתרון שמתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. בספה מיטה המתקפלת לחצי/שליש, המזרון חבוי מתחת לכריות הישיבה של הספה. כדי לפתוח את המיטה, יש להרים את כריות, ולפתוח את הקפל של המזרון. במיטות כאלה, חשוב לבדוק כי יש מקום יעודי להניח את כריות הישיבה, בזמן שהספה פתוחה למיטה. ספה מיטה נפתחת מדגם Togo היא דוגמה לסגנון זה.

ספה עם ארגז מצעים

בספה מיטה הנפתחת באמצעות ארגז מצעים, קיימת מגירה נשלפת בתחתית בסיס הספה, שבתוכה חבוי המזרון. סוג זה של ספה מיטה נפתחת הינו חסכוני במיוחד בשטח שהוא תופס, אך מתאים יותר לשימוש מזדמן, ולא יומיומי. בספה ההופכת למיטה, קיים מנגנון דומה, אלא שהוא "מאריך" את עומק יתר הספה, כך שישתווה לעומק השזלונג, בכך משלים את הספה למיטה זוגית.

ספה נפתחת עם ציר

בספה מיטה נפתחת עם ציר, ניתן פשוט להשכיב את גב הספה אחורה, כמו ספר שנפתח. גב הספה השוכב ממשיך באופן מושלם את מושבי הספה, והופך יחד איתם למיטה. דוגמה לסוג זה של ספה מיטה נפתחת היא הדגם Papillon.
דגמים חדשים נוספים

כמו כן, יש פוטונים וכורסאות הנפתחות למיטות. לרוב, המזרון המקופל של המיטה, הופך לריפוד של הכורסה. גם פתרון זה, מתאים יותר לשימוש מזדמן, ולא קבוע.

לסיכום, ניתן להתאים ספה מיטה נפתחת לכל צורך וסגנון עיצובי. כל מה שצריך, הוא להקדיש די מחשבה לצרכים שלכם, על מנת לבחור את הדגם המתאים ביותר.

ספות נפתחות – צפה עכשיו בדגמים חדשים!

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון