מיטות זוגיות מעוצבות – מאמר

> מתלבט איזו מיטה זוגית לקנות?
> מיטה גדולה ומודרנית? ואולי כפרית מעץ מלא?
> מעוניין להכיר דגמים מובילים של מיטות זוגיות מעוצבות?

מיטה זוגית מעוצבת ואיכותית צריכה לענות על שני צרכים מרכזיים: עמידות והתאמה נכונה לחדר השינה בו היא תשמש אותנו. בנטורה תוכל לצפות במגוון דגמים יוצאי דופן של מיטות זוגיות המשלבות את השניים. מיטות שמשתלבות בצורה מושלמת עם חדר השינה!

מיטות זוגיות – צפה בקטלוג החדש!


קודם כל עמידות (חומרים והנדסה)

עמידותן של מיטות זוגיות מעוצבות תלויה בחומרים מהם עשוי בסיס המיטה, ואיכות הייצור. חומרי הגלם הנפוצים ביותר בייצור מיטות, הם עץ ומתכת. לכן, בעת רכישת מיטה זוגית מעוצבת, יש לוודא כי השלד עשוי מעץ מלא מסוג איכותי (למשל, עץ אלון), או פלדת אלחלד עמידה.

בזכות ההתקדמות הטכנולוגית המשמעותית בתחום הריהוט בעשורים האחרונים, רגלי המיטה יכולים להיות עשויות מחומרים אחרים, כגון פוליאוריתן או זכוכית מחוסמת, וזה בסדר גמור. רגלי הזכוכית המחוסמת הן אופנה מסקרנת ועולה בימים אלו, שכן הטכנולוגיה של היום מאפשרת לזכוכית להחזיק משקלים גבוהים ללא קושי או סכנה.

מיטות זוגיות מעוצבות

אפקט המיטה המעופפת

עם רגלי זכוכית מודרניות, נראה כאילו המיטה המעוצבת מרחפת באוויר, כמו למשל בדגם ה- Air Bed, של מותג ריהוט היוקרה האיטלקי LAGO, המתמחה, בין היתר, בעיצוב וייצור מיטות זוגיות מעוצבות חדשניות ומקוריות.

ייצור איטלקי בסטנדרט הגבוה ביותר שיש

מבחינת איכות הייצור, איש אינו יכול להתחרות עם הסטנדרטים הגבוהים, שנקבעו על ידי יצרניות הריהוט האיטלקיות. החברות האיטלקיות אינן מתפשרות על התכנון של הפרטים הקטנים ביותר במיטה הזוגית המעוצבת, ומתעקשות להמשיך לייצר את הרהיטים באופן ידני באיטליה בלבד. מלבד LAGO, ניתן להזכיר בקטגוריה הנ"ל חברות נוספות כמו Bonaldo, Alberta Salotti, או Domitalia.

מגוון עיצובים מסקרנים, המותאמים לחללים שונים

בנטורה ניתן למצוא מיטות זוגיות מעוצבות שונות ומגוונות, מהחברות הנ"ל, ומותגים מובלים נוספים. החל ממיטות בעלות ריפוד רך ומפנק, המאפשר להישען על ראש המיטה תוך צפייה בטלויזיה, כמו דגמי Bellavita או Fluff. דרך מיטות זוגיות מקוריות בעלות עיצוב עתידני, כגון מיטת Fluttua הנראית כאילו הוא עפה באוויר, או מיטת Col-letto, הנראית כמו קן, שניתן להתעטף בו ולהתחבא מהעולם.

דגמים 'אציליים'

מן הצד השני ניתן למצוא אצלנו גם מיטות זוגיות אציליות ואלגנטיות, העשויות קווים דקים ונקיים, כמו דגמי Eureka Thin, ו- Dream On – שלושתן מבית חברת הריהוט האיטלקית המצליחה Bonaldo. מירב הדגמים זמינים במגוון המידות הסטנדרטיות של המיטות הזוגית, כך שניתן לבחור את הגודל והפרופורציה הנכונים ביותר של המיטה, לחדר השינה שלכם.
התאמת מידות המיטה למידות החלל

חשוב להתאים את מידות המיטה הזוגית המעוצבת שלכם, לחדר שבו היא נמצאת. אינכם רוצים שהחלל יראה עמוס מדי, או שהמיטה תגנוב את כל הפוקוס. המיטה צריכה לחיות בהרמוניה עם יתר האלמנטים בחדר, ולהתכתב עמם. דרך טובה לעשות זאת, היא מיקום עצמים נוספים בחדר, העשויים מאותו החומר, או בעלי אותו הצבע של המיטה הזוגית המעוצבת.

התאמת עיצוב המיטה לעיצוב הכללי בחדר

זאת יכולה להית שידה, העשויה מאותו העץ כמו שלד המיטה, הדום בעל אותו צבע כמו ריפוד המיטה, או כל רעיון דומה אחר שתאהבו. בנוסף כדאי לחשוב באופן פרקטי, ולתכנן את השימוש היומיומי במיטה. במיטות הזוגיות המעוצבות המובילות כיום, זמינות לעיתים פונקציות נוספות, המעניקות להן יתרון משמעותי. למשל, ארגז מצעים בבסיס המיטה, המספק מקום אחסון יקר, בהתחשב בגדלי הדירות במרכזי הערים, שהולכים וקטנים.

דוגמה נוספת, היא האפשרות להרים לגובה את בסיס המיטה הזוגית, עליו יושב המזרון, מה שמקל משמעותית על התהליך המייגע של החלפת מצעים.

בחירה שתשפיע על איכות חייכם בצורה דרמטית!

לסיכום, בימינו יש אינסוף אפשרויות לבחירת מיטה זוגית מעוצבת לחדר השינה שלכם. כדי לוודא שתעשו את ההחלטה הנכונה, תוודאו את איכות החומר והייצור של המיטה, תבחרו את המידות המתאימות לחדר השינה שלכם, התאימו את עיצוב המיטה לאופי שלכם ויתר הפריטים בחדר השינה, ואל תשכחו לבדוק אילו פונקציות שימושיות נוספות ניתן לשלב בדגם שאהבתם.

מיטות זוגיות מעוצבות – צפה עכשיו בכל הדגמים

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון