ספה נפתחת למיטה זוגית

> מחפש ספה אשר נפתחת למיטה זוגית?
> ספה לחדר אורחים או לסלון? בסגנון מודרני או קלאסי?
> מעוניין לצפות בדגמים מובילים מאיטליה?

ניתן כיום למצוא מגוון דגמים של ספות מעוצבות, אשר נפתחות בקלות למיטה זוגית. פתרון אידיאלי עבור מי שמעוניין לחסוך במקום, מבלי להתפשר על העיצוב או על האיכות. מעבר לכך, ספה כזו מאפשרת לארח אנשים ברמה הכי גבוהה שיש.

ספה נפתחת למיטה – קודם כל ספה

כיום כאשר בוחרים ספה נפתחת, כבר לא צריך להתפשר על המראה. ניתן למצוא בשוק מגוון אדיר של דגמים חדשים מדהימים ביופיים, שאינם נופלים מדגמי ספות "רגילים". זה כולל ספות יוקרה אשר מגיעות עם ריפודים מיוחדים, רקמות, ובדים יוצאי דופן. ספות סופר מעוצבות, אשר ניתן להתאים לכל חלל ולכל סלון.

ספה מיטה – הפתרון שכבש את השוק!

ספה נפתחת למיטה זוגית

הטכנולוגיה מאפשרת "להחביא" את המיטה

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לדחוס מזרון זוגי אל תוך שטח מצומצם למדי. מעבר לכך, המנגנונים של היום מאפשרים לעבור ממצב ספה למצב מיטה זוגית בצורה קלה ומהירה. כלומר לא מדובר על רהיט כבד ומגושם כמו בעבר, אלא ברהיט שימושי, פרקטי וחדיש – שנועד בד"כ לשימוש על בסיס יומיומי. לכן גם לא צריך להסתפק במיטה קטנה, אלא אפשר להתפנק עם מיטה זוגית נפתחת שמספקת חוויה אחרת לחלוטין.

ספה נפתחת למיטה זוגית – פינוק אמיתי לאורחים

כל אחד רוצה לתת לאורחים שלו תחושה נעימה, תחושה ביתית ומפנקת. מיטה זוגית (עם מזרון איכותי למדי) מספקת איכות שינה יוצאת דופן. עבור הארוחים שלך מדובר בחוויה חדשה ומפנקת במיוחד. תוך 10 שניות הספה שלך תהפוך למיטה מלכותית, שתאפשר ליחיד להסתרע בצורה משוחררת ואף תאפשר לזוג לישון בצורה מרווחת.

מיטה שחוסכת חדר בבית

לא בכל בית יש חדר אורחים, ולא בכל בית יש מקום למיטה נוספת עבור האורחים. מבחינה זו, ספה נפתחת למיטה הינה פתרון חסכוני במקום. המטרה היא להפוך את הסלון שלך למודולרי. כלומר תוך 10 שניות ניתן יהיה להפוך אותו לחדר שנה איכותי. האורחים סיימו את הביקור? מחזירים את המיטה למצב ספה ומקבלים שוב את כל השטח של הסלון לשימוש יומיומי רגיל.

דגמים מומלצים

> ישנן ספות מעוצבות אשר נפתחות לחצי/שליש, בהן המזרון חבוי בד"כ מתחת לכריות הישיבה של הספה. בדגמים אלו יש להרים את הכריות על מנת לפתוח את המיטה. אם הולכים על דגם כזה, כדאי לוודא מראש שיש לך מקום לשים את הכריות בזמן שהמיטה פתוחה.

> יש ספות אחרות, בהן המזרון הזוגי חבוי בתוך ארגז המצעים. כלומר קיימת מתחת לספה מגירה ייעודית נשלפת שבתוכה חבוי המזרון. ספה נפתחת למיטה זוגית, בעיצוב צעיר ועם מבנה שחוסך הרבה מקום בחדר. יחד עם זאת, המנגנון מתאים יותר לשימוש מזדמן ולא יומיומי.

> דגמים מתקדמים עושים שימוש במנגנון אשר מאריך את הספה באמצעות ידית חכמה. בצורה כזו מאריכים את אורך הספה עד לאורכו של השזלונג ומקבלים מיטה זוגית מפנקת.

> בספה מיטה נפתחת עם ציר, קיים ציר ייעודי בגב הספה, המאפשר להשכיב את גב הספה אחורה. כלומר שום דבר לא משתנה למעט הזוית שהופכת מ90 מעלות ל180 מעלות. דוגמא לסוג כזה של ספה היא הדגם Papillon.

לסיכום

ישנם מגוון דגמים איכותיים של ספה נפתחת למיטה זוגית, כאשר לכל דגם יתרונות וחסרונות. יש להתאים את הדגם הספציפי למבנה החלל בבית ולצרכים הספציפיים (שימוש מתוכנן). מה שכן, כל הספות שתראו באתר שלנו הן ספות באיכות יוצאת דופן הן מהבחינה העיצובית והן מהבחינה הפונקציונאלית.

ספות נפתחות – צפה עכשיו בדגמים המובילים!

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון