ספות נפתחות לאירוח

> מחפש ספה נפתחת לאירוח?
> גם מעוצבת ויוקרתית וגם נפתחת למיטה מפנקת?
> רוצה לתת לאורחים שלך תחושה אמיתית של בית?

אנחנו כבר לא בשנות ה-50, ואין זה מכובד לארח עם מיטה ישנה וחורקת. מצד שני, ברוב הבתים גם אין מקום לאחסון מיטת שינה המיועדת רק עבור האורחים. הפתרון האידיאלי הוא ספה נפתחת לאירוח, המשלבת אסתטיקה ועיצוב – עם נוחות, פרקטיות ואיכות איטלקית.

לכבד את האורחים

לא בכל יום מגיעים אלינו אורחים קרובים, שנשארים לישון בביתנו. זוהי הזדמנות לארח כמו שצריך, להנות ביחד ולתת לאורחים את התחושה האמיתית של בית. על אחת כמה וכמה אם מדובר על בני משפחה שמגיעים לסופ"ש או במסגרת טיול. מיטה טובה עושה את ההבדל בין אירוח מפנק לבין תחושה של "אכסניית נוער". ספות נפתחות לאירוח נועדו בין השאר לספק לאורחים חווית נוחות מקסימלית, שלא נופלת ממיטה רגילה. פשוט כיף.

ספות נפתחות לאירוח

לרכוש ספה נפתחת מבלי להתפשר על העיצוב!

אם בעבר ניתן היה לזהות מרחוק מיטות נפתחות, בשל עיצוב כללי מגושם וכבד, הרי שהיום לא תוכלו לזהות מרחוק ספות נפתחות לאירוח. מדובר בספות בעיצוב סופר מודרני, תוך הקפדה יסודית על כל פרט קטן. ההתקדמות הטכנולוגית, איפשרה לדחוס אל תוך הספה מנגנונים מכניים קטנים ויעילים שאחראים להפיכת הספה למיטה ולהיפך.

מנגנון מהיר, חכם וקל לתפעול

ספות נפתחות לאירוח מגיעות כיום עם מנגנונים סופר מתקדמים, שמאפשרים להעביר את הספה למצב של מיטה זוגית תוך שניות, ללא כל מאמץ מיוחד. פשוט מושכים ברצועה ייעודית, והכל קורה מעצמו. לא צריך גבר חזק בסביבה, ולא צריך כוחות מיוחדים.

חיסכון אדיר במקום!

לא בכל בית יש חדר אורחים. וגם אם יש חדר אורחים, ממש לא כדאי "לתקוע" אותו עם מיטה גדולה שנמצאת בשימוש רק לעיתים רחוקות. ספות נפתחות לאירוח הן מוצר כ"כ יעיל, כך שהן שימושיות למדי עבור קבוצות רבות באוכלוסיה. גם עבור זוגות עם משפחה גדולה ונכים, וגם עבור זוגות צעירים שמחפשים ניצול מקום מקסימלי בשילוב עם אירוח ברמה גבוהה. ספה מסוג זה הופכת כל סלון וכל חדר אירוח לחדר שינה מפנק.

ספה מיטה במקום מיטה רגילה? אידיאלי לצעירים

במקרים מסוימים, ספות נפתחות לאירוח יכולות לתפקד בתור מיטות קבועות. כלומר ישנם אנשים שמתגורר בחללים צפופים יחסית, בהם כל מטר משפיע על איכות החיים. במקרים כאלו, דיירים עשוים להעדיף ספה מיטה, כך שבכל בוקר ניתן לקפל אותה במהירות ולהרוויח סלון מרווח. בחו"ל תופעה זו נקראת "דירות מודולריות", וניתן למצוא אותן בעיקר בערים הגדולות, בהן ישנה ישנה מצוקת דיור אמיתית.

עוצמת העיצוב האיטלקי

ברכישת ספה נפתחת לאירוח, הנכם משדרגים בן רגע את עיצוב החלל. ספות איטלקיות מודרניות משלבות עיצוב איטלקי מוקפד עם איכות ייצור ללא פשרות (מנגנונים חכמים וחזקים). למעשה האיטלקים הפכו את הספות הנפתחות לאומנות של ממש, ובקטגוריית הספות הנפתחות שלנו, תוכלו לצפות במגוון דגמים מהפנטים, שלא נופלים בעיצוב שלהם מאף ספה "רגילה". מסיבה זו, הפכו בשנים האחרונות הספות הללו לפריט כ"כ פופולרי וכ"כ נפוץ.

ספות נפתחות – צפה עכשיו בדגמים המובילים

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון