שולחן אוכל נפתח זכוכית

•    מחפש שולחן נפתח למטבח? לפינת ישיבה?
•    שולחנות אוכל נפתחים במראה חדשני וצעיר?
•    שולחן אוכל נפתח מזכוכית בעיצוב עוצר נשימה? (איטלקי)

שולחנות אוכל נפתחים הם פתרון מעולה למי שאין לו מספיק מקום לשולחן גדול. אך האם יש צורך בשולחן אוכל נפתח גדול ומאסיבי כמו פעם, או שאפשר לגוון ולעבור לשולחנות אוכל מעוצבים מזכוכית או קרמיקה, במגוון צבעים ועיצובים חדשניים? התשובה די ברורה.

שולחן אוכל נפתח זכוכית

השימוש בזכוכית – עיצוב ברמה אחרת

בתפיסה הישנה נהוג לייצר שולחנות אוכל מחומרים כבדים ומאסיביים, כמו עץ מלא ופלטות עץ כבדות. זה שייך למי שמעוניין בעיצוב כבד לבית. כיום, בעיצוב הפנים המודרני יותר, נעשה שימוש בחומרים אחרים בכדי ליצור אווירה שונה לגמרי. שולחן אוכל נפתח העשוי זכוכית עושה את ההבדל בשילוב הזכוכית עם עץ או מתכת. בזכות השילוב, מתקבל עיצוב של שולחנות מדהימים. הזכוכית, בניגוד לעץ, עמידה מאד. בנוסף, העיצוב יכול להגיע בטקסטורות שונות ולא חייב להיות שקוף או מבריק.

הניקיון הוא היתרון

שימוש בחומרים חדשים וקלילים בעיצוב שולחנות בכלל ושולחנות אוכל נפתחים מזכוכית בפרט, נובעים מסיבות נוספות ולא רק עיצוביות. אחת הסיבות היא העמידות. זכוכית נחשבת לאחד החומרים העמידים והחזקים ביותר בטבע! זה נכון שכוס מזכוכית נשברת בקלות, אבל עדיין, כמה קל לנקות כוס מזכוכית? וכמה קשה לשרוט אותה? בדיוק בגלל זה שולחן אוכל נפתח זכוכית הוא קל לתפעול ועמיד מאד. הזכוכית קלה לניקיון ועמידה בפני חום, חומרים שונים ותנאי סביבה שונים. הבחירה הזו היא הבחירה המושלמת לחובבי הבית הנקי והאסטתי.

הזכוכית "מדברת" עם חומרים נוספים

עץ וזכוכית, או מתכת וזכוכית, הולכים נהדר יחד. שולחנות אוכל נפתחים מזכוכית יכולים להגיע עם מסגרת מתכת (רגליות ובסיס) במגוון צבעים, מה שמוסיף עוד נופח לעיצוב הבית. ישנו שולחן אוכל נפתח זכוכית בצורת מלבן, עם רגליים עבות או דקות. דגם Neos הוא דוגמא מצוינת לשילוב הזה, עיצוב מודרני יותר, גם לשולחן 4 רגליים קלאסי. דגם Mat לעומת זאת הוא רעיון עיצובי למי שמתחבר למראה הדק, האלגנטי והקליל יותר. דגם זה הוא שולחן אוכל נפתח זכוכית עם בסיס מתכת שניתן לקבל בצבעים שונים. המשטח הדק של השולחן יכול להגיע במגוון טקסטורות להוספת מראה עיצובי מרהיב ביותר.

שולחנות אוכל נפתחים מאיטליה

שולחנות אוכל נפתחים מזכוכית – יתרונות

שולחנות אוכל נפתחים מזכוכית משדרגים מאד את המטבח. השימוש בהם קל יותר מבחינת ניקיון ומבחינת שינוע ותחזוקה. זכוכית עמידה בפני כלים חמים או תחתית רטובה של כוס (שבעבר היתה משאירה סימן לנצח!). אין פחד לנקות אותם עם סקוץ' כי הם עמידים בפני שריטות. בשולחנות אוכל נפתחים מזכוכית אפשר לבחור בין טקסטורות שונות, לעומת עץ, שרצוי שיגיע חלק. בנוסף לזה, עיצוב עוצר נשימה שמשתלב ביד אחת עם עולם עיצוב הפנים המפותח של ימינו.

לסיכום, אין כמו שינוי מראה הבית ושילוב צעיר ורענן של שולחן אוכל נפתח מזכוכית של המעצבים המובילים בעולם.

קטלוג שולחנות אוכל נפתחים – צפה עכשיו

 

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון