חנות רהיטים ברשפון – נטורה

עבור מי שמחפש חנות רהיטים בהרצליה פיתוח או חנות רהיטים בנתניה – שווה להכיר את נטורה רהיטי יוקרה. מגוון אדיר של רהיטים מעוצבים מכל העולם, בדגש על פריטי איכות מאיטליה: ספות עור איטלקיות, שולחנות אוכל, מיטות מעוצבות, סלונים מעוצבים, כסאות, כסאות בר, כורסאות, שזלונגים ועוד.

חנות רהיטים בהרצליה

ריהוט קלאסי ומודרני ברמה אחת מעל כולם

חנות הרהיטים נטורה הינה בית עיצוב מוכר ופופולרי עבור מעצבי פנים, אדריכלים, אמנים, ולקוחות חובבי עיצוב ועוד. עבור מי שמחפש רהיטים מעוצבים מאיטליה וכל אירופה, זו הכתובת. חנות רהיטים יוצאת דופן, המשלבת באופן הרמוני בין פריטים מודרניים, קלאסיים וחדשניים. אולם התצוגה שלנו פתוח בפניכם, ויוכל לסייע לכם רבות בקבלת החלטות עיצוביות חשובות.

קטלוג המוצרים המלא – לחץ לצפייה
סלונים מעוצבים מאיטליה

מגיעים אלינו מכל איזור השרון

עבור מי שמחפש חנות רהיטים בנתניה, או חנות רהיטים בהרצליה פיתוח – שווה לנסוע 5 דקות נוספות ולהגיע אלינו אל מושב רשפון. מצד אחד, תמצאו אצלנו פריטי ריהוט המשקפים את התקופה המרתקת ביותר בעיצוב המודרני: תקופת ה-Mid Century Modern וגם באוהאוס. מצד שני, תוכלו למצוא אצלנו את המילה האחרונה בתחום עיצוב המיטות, הספות והשולחנות. פריטי מעצבים חדשניים ויוקרתיים המגיעים היישר מתערוכות הריהוט והעיצוב באירופה.

חנות רהיטים בנתניה

ריהוט איטלקי – פסגת העיצוב

שמו של הריהוט האילקי הולך לפניו. בין אם מדובר על ספות עור איטלקיות, סלונים מעוצבים, שולחנות עץ, שולחנות זכוכית, כורסאות מעוצבות, כסאות בר ועוד. אנו מתמחים בייבוא פריטי איכות מאיטליה, המשלבים עיצוב ברמה הגבוהה ביותר, נוחות יוצאת דופן וחוסר התפשרות בחומרי הגלם. ברגע שתשבו על ספה איטלקית יוקרתית, לא תוכלו לקום ממנה!

להגיע, להתפעל ואז לבחור!

לא סתם מגיעים אלינו מכל איזור השרון. ישנם פריטים רבים שלא תמצאו בשום מקום אחר. עבור כל מי שמחפש חנות רהיטים בנתניה או חנות רהיטים בהרצליה פיתוח – מדובר בכתובת חובה. אצלנו תמצאו אולם תצוגה ענקי (2 קומות), בו תוכלו לקבל השראה ורעיונות לעיצוב הבית. מעצבי פנים בוחרים פעמים רבות להגיע אלינו עם לקוחותיהם בכדי ללמוד על הרמוניה, איכות, רעיונות חדשים, חומרים מיוחדים, אסתטיקה, צבעים, עיצוב וכמובן בכדי לקבל השראה לעיצוב הבית.

הבית שתמיד חלמת עליו

יצא לכם להתפעם מיופיו של עיצוב פנים שראיתם בקטלוג? אנו מזמינים אתכם להפוך את החלום למציאות. כאן תמצאו את כל הכלים להרכבת העיצוב שתמיד חלמתם עליו.

שולחנות מעוצבים – שווה צפייה

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון