יתרונות ספה מיטה

•    מחפש ספה מיטה איכותית?
•    רוצה לארח בסטייל?
•    ספה איטלקית בעיצוב יוצא דופן? (ובמחיר אטרקטיבי)

כשחושבים על עיצוב הבית צריך לקחת בחשבון גם את נושא הפונקציונאליות. לא משנה כמה הבית גדול, תמיד טוב שהריהוט יספק יותר מאשר השימוש העיקרי שלו. דוגמא טובה לכך היא ספה, שבשגרה משמשת לאירוח ופנאי, ובמקרה הצורך הופכת למיטה מפנקת לאורחים שלכם. כשעיצוב פוגש רעיון בצורה מוצלחת, מקבלים איכות ברמה הכי גבוהה וללא פשרות. ריכזנו עבורך את היתרונות הבולטים של ספה מיטה – שיעזרו לך להחליט אם זה הפתרון המתאים ביותר עבורך.

ספה מיטה איטלקית

ספה מיטה – מנצלים נכון את חלל הבית

הבית שלך הוא המקום הכי חשוב עבורך. כיום, ישראלים רבים מרגישים חיבור רגשי לבית ומשקיעים המון בעיצוב חלל הסלון, חדרי השינה ושאר הבית. עיצוב בתים הפך לאחד המאתגרים ולא פעם נעזרים באנשי מקצוע מומחים שיועצים ועוזרים להגיע לניצול מקסימלי של מה שהבית יכול לתת לך. ריהוט מעוצב הוא חלק בלתי נפרד מכל הקשור לעיצוב. יש עיצוב עתיק, עיצוב קלאסי ועיצוב אישי. כל אחד והטעם שלו.

בנוסף ליופי ולאסטתיקה שמתקבלת בעיצוב נכון של הבית, יש גם צורך לנצל נכון את חלל הבית עצמו. כיום יש פתרונות ריהוט בלתי רגילים (כמו ריהוט מודולרי). דוגמא מוכרת וטובה לכך היא שולחן סלון עם רגליים טלסקופיות שיכול להיות נמוך לסלון וגבוה לאירוח אחר. היתרונות של ספה מיטה בהקשר של ריהוט מודולרי בולטים מאד. אם בעבר ספה היתה לאירוח וישיבה בסלון בלבד, כיום יש לא מעט עיצובים של ספות נפתחות למיטה. זה מאפשר לנצל את הסלון לאירוח לינה של משפחה וחברים.

היתרונות הגדולים של ספה מיטה

אירוח בישראל זה תרבות. יש משפחות שבכל חג או שבת מארחים את כל המשפחה. במקרים מסוימים חלק מבני המשפחה (או החברים) רוצים להישאר ללילה. בדיוק לשם כך המציאו את הרעיות של ספה מיטה. יתרונות ספה מיטה רבים ולהלן כמה מהם:

•    הסלון הופך לחדר שינה בדקות – אין צורך להתאמץ. הספות נפתחות בקלי קלות ומתקפלות באותו אופן. אם הבית קטן ויש בו חלל אחד, אותו חלל יכול להיות חדר סלון ביום וחדר שינה סופר מפנק בלילה.

•    העיצוב של הסלון נשאר בטופ – אחד היתרונות של ספה מיטה שגורמות להרבה לקוחות לאהוב את הרעיון הוא העיצוב, שנשאר ברמה גבוהה מאד, גם כאשר הספה הופכת למיטה.

•    נוחות – כשהספה נפתחת למיטה, לא מאבדים אם הנוחות. החומרים מהם עשויה הספה והמזרונים הופכים את הספה למיטה נוחה מאד. האורחים שלכם יחמיאו לכם על לילה נעים מאד.

•    חיסכון במקום – מתוך יתרונות ספה מטה, זה אחד הבולטים. לא לכולם יש המון מקום בבית. כשחלל הסלון הופך לחדר שינה בקלות, חוסכים מקום!

ספה מיטה מעוצבת

האירוח שלכם הופך לבלתי נשכח

מתוך כל היתרונות של ספה מיטה, זה היתרון המשמעותי ביותר. הרווח שמתקבל כשספה הופכת למיטה הוא גדול מאד. לחלק מהמשפחות בישראל, יתכן שהסלון יהיה ממש חדר השינה של אחד הילדים. זה קורה! וזה חוסך המון. בנוסף לעובדה שהאירוח בבית שלכם הופך לחוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלכם. הם לא יפסיקו להחמיא על הנוחות והשינה העמוקה.

עיצוב איטלקי ברמה הכי גבוהה

בעבר, עקב מגבלות כאלו ואחרות, כשניסו לשלב בין ספה למיטה, העיצוב נפגע משמעותית. כיום, יש יכולות עיצוב וטכנולוגיות שמאפשרות להביא את איכות העיצוב לקצה. יתרונות ספה מיטה כיום רבים מבחינה פונקציונאלית ועוד, אבל העיצוב נשאר איכותי וברמה גבוהה. חלק מהספות מעוצבות כך שאף אחד לא יכול להבחין שהספה הופכת למיטה. היתרונות של ספה מיטה מביאים לך את האפשרות להנות מהעיצוב של המעצבים הכי טובים בעולם עם נוחות ויכולות נוספות.

ספות נפתחות בעיצוב איטלקי מודרני – צפה עכשיו

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון