מיטה זוגית איטלקית

•    מחפש מיטה זוגית בסגנון איטלקי?
•    לא מתפשר על איכות?
•    מיטה זוגית בעיצובים מגוונים ואיכותיים (ובמחיר אטרקטיבי)

מיטה היא שם נרדף לאיכות חיים. אין חדר שינה זוגי ללא מיטה. אם המיטה לא נוחה, איכות החיים נפגעת. כדי לשלב בין איכות ועיצוב חדשניים לנוחות, אין כמו העיצוב והריהוט האיטלקי. מיטה זוגית איטלקית מיוצרת מחומרים איכותיים כך שאתה יכול להיות בטוח שבחרת נכון, ובעיצובים מרהיבים שיעניקו לך מראה חדש ורענן לחדר השינה.

קטלוג מיטות זוגיות מאיטליה – צפה עכשיו

מיטה זוגית איטלקית

מיטות איטלקיות – שילוב מנצח בין עיצוב לאיכות

כמו שהגרמנים ידועים ביצור כלי הרכב האיכותיים שלהם, גם האיטלקים ידועים בייצור הרהיטים ברמות הגבוהות ביותר. ייצור הרהיטים באיטליה נחשב לייצור ברמה גבוהה עקב ניסיון רב שנים ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות תוך שמירה קפדנית על מגע אנושי בכל רהיט ורהיט. כשאתה קונה מיטה זוגית איטלקית אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהמיטה עשויה מחומרי גלם איכותיים, כך שהמיטה תהיה עמידה לאורך שנים. כמובן שבעיצוב לא מקלים ראש. מיטב המעצבים בעולם בוחרים את הסגנון האיטלקי למיטות שלהם וזוכים על כך לאהדה רבה בעולם כולו.

אין פשרות בבחירת החומרים

כאמור, בחירת מיטה זוגית לא מסתכמת רק במראה. כדי שהרכישה תשתלם ותוכל לישון בשקט, חשוב להקפיד על חומרי הגלם. מיטה זוגית בסגנון איטלקי מיוצרת מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בסיסי המיטה מיוצרים מעצים עמידים וכבדים (כמו דובדבן ואלון), או מפלדות אלחלד (שמעניקות נופח עיצוב שונה לגמרי ומעניין), והרגליות עשויות מחומרים איכותיים ועמידים.

מיטות זוגיות איטלקיות

מגוון סגנונות עיצוב

בעולם החדש, עיצוב פנים משחק תפקיד חשוב מאד. אין בית שלא מעניקים לו מחשבה רבה בבחירת הרהיטים, הצבעים וכו'. עיצוב חדר השינה לא פחות חשוב מעיצוב הסלון, ועבור רבים מדובר בגולת הכותרת של הבית. לכן קיים מגוון גדול של עיצובים:

•    עיצוב קלאסי ואלגנטי – לא כולם משתוללים יותר מדי בעיצוב החדר. יש כאלה שיסתפקו במיטה זוגית איטלקית קלאסית כמו מיטת Dream On או Tonight, בה אפשר גם להוסיף שטח אחסון בבסיס המיטה!

•    רכות ופינוק – מיטה זוגית בסגנון איטלקי עם מלא כריות מפנקות כמו Bellavita או Fluff נועדו בדיוק בשביל מי שהכי אוהב להתפנק בסוף היום ברביצה וצפייה בטלויזיה.

•    סטייל המיטות המעופפות – מיטה זוגית איטלקית מיוחדת במיוחד היא המיטה המעופפת. למיטה יש רגליים שקופות (מזכוכית או פוליאוריתן), שמעניקות תחושה שהמיטה מרחפת באוויר. אם אתה בעניין של עיצוב חדשני כנראה שדגמים כמו Flutta ו-Air יתאימו לך.

•    קווים נקיים ואלגנטים – אמנם המיטה היא הרהיט הגדול בחדר, אך ישנם עיצובים כמו Luna, Stealth שכל מטרתן היא להפחית את תשומת הלב מהמיטה.

•    עיצוב מודרני וחדיש – מיטה זוגית בסגנון איטלקי עם רעיון חדש כמו לדוגמא Col-letto, שמגיעה עם טבעת קצף גדולה (דמוית צווארון) שמאפשרת לשנות את העיצוב בכל יום, או להרים את הטבעת לבידוד מלא ואקוסטי מהסביבה (מבטיח אינטימיות ושינה עמוקה).

בחירת המיטה משפיעה באופן דרמטי על איכות החיים

כמו שהבנת, לא מומלץ להקל רק בבחירת מיטה. מיטה זוגית איטלקית מבטיחה לך עיצוב ברמה גבוהה מאד ושימוש בחומרי גלם באיכות הטובה ביותר ללא פשרות. מיטה זוגית בסגנון איטלקי משלבת גם יוקרה וגם נוחות, כך שאיכות השינה שלך (משפיעה ישירה על איכות החיים) לא תיפגע, ותבטיח לך לילה טוב ויום מעולה!

מגוון אדיר של מיטות זוגיות מעוצבות – צפה עכשיו

 

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון