עיצוב הסלון? מתחילים עם ספה

מעצבים את הסלון? קודם כל בוחרים ספה

אחד הקשיים המוכרים בעיצוב הסלון הוא להתחיל. החלל ריק לחלוטין: מה עושים? איזה רהיטים בוחרים קודם? ואיך יוצאים לדרך ומתכננים עיצוב שמדבר בשפה שלכם? הטיפ שלנו: פשוט בחרו פריט ריהוט מרכזי ובנו סביבו את העיצוב. כמו למשל הספה שלכם.

פלטת צבעים

ספה ספציפית מצאה מאד חן בעיניכם. העיצוב שלה יוצא דופן. היא בדיוק מה שדמיינתם ואפילו מגיעה בצבע שאתם אוהבים. מעולה. היתרון בכך שהספה היא הבחירה הראשונה שלכם הוא שאתם יכולים להתאים את שאר החלל אליה ולא להיפך. כדי להתחיל החליטו על פלטת הצבעים שלכם. יש לכם שתי אפשרויות, האחת היא לבחור בצבעוניות משלימה, כלומר בצבעוניות ניטרלית או בגוונים של הספה וליצור אווירה הרמונית ומרגיעה. האפשרות השנייה היא לבחור בצבעוניות ניגודית וליצור אווירה דרמטית ואנרגטית.

עיצוב סלון

שאלו את עצמכם: לאיזה סגנון אתם מתחברים?

כיום ישנם אינספור קווים עיצוביים החל בסגנון הכפרי, דרך הקלאסי ועד המודרני והתעשייתי. יש גם סגנונות שמחברים את הכל יחדיו לכדי מישמש מעוצב ואקלקטי. כדי להחליט עשו לכם לוח השראה, יש אתרי אינטרנט שיהוו פלטפורמה נהדרת למטרה זו, למשל  האתר Pinterest. שוטטו לכם בין דוגמאות ועיצובים שונים של סלונים וסמנו את אלו המועדפים עליכם ושמכילים ספה הדומה לזו שלכם. כך תוכלו לספוג רעיונות ולשאוב השראה עבור עיצוב חלל הסלון בסגנון המועדף עליכם. זאת כמובן בהנחה שטרם פניתם אל מעצב/מעצבת פנים.

פתרונות מעשיים שתואמים לאורח החיים שלכם

הספה שבחרתם מושלמת, היא כל מה שרציתם. אך האם היא משרתת את אורח החיים שלכם? האם היא גדולה מספיק או שיש צורך במקומות ישיבה נוספים? הבינו את הצרכים שלכם לעומק. למה הסלון עתיד לשמש? כמה אנשים ישבו על הספה הזו? האם אתם נוטים לארח הרבה או שהסלון משמש אתכם לזמן איכות משפחתי? מה אתם אוהבים לעשות על הספה ובסלון שלכם? האם זה המקום בו הכל מתרחש או שזה המקום אליו אתם באים בערב מנומנמים? איפה הספה תמוקם – האם צמוד לקיר או במרכז החדר? שאלות אלו יעזרו לכם להתמקד ולבחור רהיטים נוספים בהתאם.

רשימה מסודרת

זה כל כך כיף להיכנס לחנות רהיטים כאשר מעצבים את הבית. אך לפעמים האפשרויות הרבות יכולות רק לבלבל. במהלך עיצוב הסלון שלכם עליכם להיות ממוקדים, במיוחד אם ברצונכם ליצור אווירה נעימה ותחושה של גודל ומרחב. כדי לצלוח את התהליך מומלץ ורצוי לערוך רשימה של כל פריטי הריהוט הנחוצים לכם בחלל. ספה יש, עכשיו כל שנותר הוא לקנות את כל השאר. אם אתם לא מצליחים לראות את החזון העיצובי בעיני רוחכם, נסו לצייר את החלל על הרהיטים שבו. כך תוכלו להבין אותו יותר טוב. במקרים אחרים לכו על ניסוי וטעייה, הזיזו את הרהיטים שוב ושוב, עד שתמצאו את הנוסחה הנכונה. ולאורך כל הדרך: אל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסה. שיהיה בהצלחה!

ספות נפתחות בעיצוב איטלקי מודרני – צפה עכשיו

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון