פינת אוכל עגולה נפתחת

פינת אוכל עגולה נפתחת – חלום של כל בית

בבתים של היום, פינת האוכל מרכזת סביבה את עיקר העניין המשפחתי. זהו מקום המפגש הרשמי של בני הבית, בין אם מוקדם בבוקר, בצהריים או בארוחת הערב. החיים שלנו הפכו למהירים ועמוסים, אך בסופו של יום כולם מתכנסים בחזרה בבית ואוכלים ארוחת ערב כמו שצריך. פינת אוכל עגולה נפתחת מאפשרת מפגש נעים והרמוני של כל בני המשפחה, כולל חברים ואורחים, שכן ניתן לפתוח את פינת האוכל ולהוסיף עוד מקומות ישיבה רבים. בשולחנות שלנו מותקנים מנגנונים מתקדמים המאפשרים תפעול מהיר, נוח ואפקטיבי של פתיחת השולחן.

פינות אוכל נפתחות – כל הדגמים
שולחנות אוכל עגולים – שווה צפייה

פינת אוכל עגולה נפתחת

למה דווקא פרופורציה עגולה?

בשונה משולחן בפרופורציות מרובעות, שולחן עגול הינו שולחן נטול פינות המייצר באופן מיידי הרמוניה בחלל. סביב שולחן עגול כולם רואים את כולם וניתן לנהל את השיחה בצורה נעימה וקולחת. פינת אוכל עגולה נפתחת אינה כולל מקומות קבועים או היררכיה ברורה בין דיירי הבית, ולכן נעימה כ"כ לכולם. יש לציין כי יועצי פנג שואי (אומנות העיצוב הסינית) תמיד ממליצים על פינות אוכל נפתחות עם קצוות מעוגלים, לחיזוק הקשרים בין דיירי הבית. ניתן כמובן לבחור את חומר השולחן בהתאים לאופי העיצוב ובהתאם להעדפות אישיות.

שולחן עגול משתלב עם אלמנטים עיצוביים עגולים

כיצד מעוצב המטבח שלכם? כיצד מעוצבת פינת האוכל? אילו אלמנטים בולטים קיימים כיום בתוך הבית? שאלות אלו רלוונטיות מאד בבחירת פינת אוכל עגולה נפתחת. במידה וקיימים במטבח גופי תאורה עגולים למשל, טבעי מאד לבחור פינת אוכל עגולה נפתחת שתוכל "להדהד" עמם. ניתן למצוא בבתים מגוון אלמנטים עגולים: קירות עגולים, שולחנות עגולים, כסאות עם פינות מעוגלות, תמונות עגולות, מראות עגולות, חפצים עגולים כמו פמוטים, פסלים עגולים, שטיחים עגולים, חלונות עגולים ועוד. בכל אחד מהמקרים הללו, מומלץ בד"כ לבחור רהיטים משלימים בעלי פינות מעוגלות או ממש אליפטיים/עגולים.

מגוון חומרים ועיצובים

נטורה רהיטי יוקרה מייבאת מבחר דגמים מובילים מכל רחבי העולם, בדגש על מעצבים איטלקיים (הנחשבים למובילים בעולם). התוצרת האיטלקית התפרסמה לאורך השנים הן בזכות העיצוב המוקד, והן בזכות חומרי הגלם האיכותיים. זה לא משנה אם מדובר בשולחן עץ מלא, שולחן זכוכית, פינת אוכל עגולה נפתחת ממתכת או שולחן שיש קלאסי – רמת הביצוע האיטלקית היא בד"כ ברמה אחת מעל כל השאר. הקטלוג שלנו מתעדכן מדי שנה, ומכיל בתוכו את מיטב הדגמים המובילים בשוק הבינלאומי. נהוג לבחור את החומר ממנו עשוי השולחן לפי הסגנון העיצובי הכללי בבית.

פינות אוכל מעוצבות

שולחנות גדולים לעומת שולחנות קטנים ואינטימיים

לא כולם מודעים לכך, אבל לגודל השולחן משמעות עצומה. הן מבחינה עיצובית והן מהבחינה הפרקטית בחיי היומיום. קודם כל יש להתאים את גודל השולחן לגודל החלל הכללי. שולחן קטן מדי ייראה "מרחף" בחלל, ואילו שולחן גדול מדי עשוי לייצר תחושה "חנוקה" בחלל. בתכנון גודל השולחן המבוקש, יש להבין בחשבון גם מקום לכסאות השולחן. היתרון הגדול של פינות אוכל נפתחות הוא המודולריות והגמישות. ניתן לבחור שולחן קומפקטי יחסית, עם אפשרות להגדילו בהתאם לצרכים מיוחדים. שולחנות קטנים מייצרים בד"כ אינטימיות וקרבה בין בני המשפחה, ושולחנות גדולים מייצרים אפקט מרשים יותר (שלעיתים בא ע"ח האינטמיות בין דיירי הבית). לכן לא מעט אנשים בוחרים אפשרות אמצעית: פינות אוכל נפתחות בגודל בינוני עם אפשרות פתיחה נוחה.

אסתטיקה איטלקית מושלמת!

כאמור, רוב הדגמים בקטלוג שלנו מיובאים ישירות מאיטליה, ומעוצבים ע"י מיטב המעצבים. אנו מזמינים אתכם להגיע אל אולם התצוגה שלנו ברשפון ולהתרשם מקרוב מהדגמים השונים. במידה ועיצוב הבית חשוב לכם, אין תחליף לבחירת פינת אוכל עגולה נפתחת אשר עוצבה ע"י מעצב מוביל. בסופו של דבר, עיצוב איטלקי איכותי עושה את ההבדל בין פינת אוכל סטנדרטית לבין פינת אוכל שיצאה מהמגזין!

מחכים לכם.

קטלוג המוצרים החדש – לחץ לצפייה

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון