פרגולות יוקרה ורהיטי גן

פרגולות יוקרה בעיצוב יוצא דופן

הפרגולה שלכם יוצרת חלל נעים, מוגן משמש ומגשם עבור בני המשפחה והאורחים. פרגולה אשר מוצבת במקום נכון בהמשך ישיר לחלל הבית הופכת לחלק בלתי נפרד מהנכס ונותנת לו ערך מוסף. תכנון פרגולה איכותית יכול להפוך אותה למוקד עיצובי מעניין שקשה למבקרים בבית להתעלם ממנו.

רהיטים מעוצבים לפרגולה

פרגולות יוקרה מתאפיינות במספר גורמים שהשילוב ביניהם יוצר מראה מרהיב ויוקרתי ביחד עם פונקציונליות ובטיחות. היוקרה ניכרת בפרטים הקטנים ברמת העיצוב, החומרים, הייצור וההתקנה.

רהיטים לבית ולחצר – הקטלוג המלא

פרגולות וריהוט גן

התאמת הפרגולה למאפייני הנכס

הקו המנחה בעיצוב פרגולות יוקרתיות היא התאמה לשטח ולמבנה. אם אנחנו מבקשים להפוך את הפרגולה לחלק בלתי נפרד מהנכס שיעלה את ערכו בעיני המתבונן, חשוב לתכנן אותה בהתאם למגבלות של השטח. כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע או ארכיטקט על הדרך בה הפרגולה תשרת בצורה הטובה ביותר את המטרה שלשמה היא הוקמה ואיך היא תהווה השלמה עיצובית לסטייל של הבית ולא מבנה חריג בנוף הכללי.

תכנון מוקדם הוא הצעד הראשון לבחירה נכונה והחלטה על העיצוב המתאים ביותר לפי טעמם האישי של בעלי הבית.

החומרים והעיצוב

פרגולות עשויות מחומרים שונים אשר כל אחד לפי מאפייניו מתאים למגוון עיצובים מעניינים ויוקרתיים. איכות החומרים בולטת מיד לעין והיא הסימן הראשון למראה יוקרתי. חפשו יצרן פרגולות המייצר אותן מחומרים משובחים לקבלת תוצאה איכותית ובחרו את החומר בהתאם לסגנון והעיצוב עליו החלטתם.

פרגולות עץ. חומרי עץ איכותיים ניכרים בתהליכי החיטוי שהם עוברים להגנה מריקבון ומזיקים. אפשר לעצב פרגולות מעץ עם דוגמאות שונות והן מאוד מתאים לבית בסגנון כפרי מהודר.

פרגולות מברזל. החומר המשמש לייצור הפרגולות הוא פלדה מגולוונת המאפשרת עיצובים מרהיבים בקווים לא שגרתיים ובשילוב עם חומרים אחרים. העיצוב בשילוב עם תכונות של איכות גבוהה ועמידות מתאימים כהשלמה למראה בתים ודירות המעוצבים בסגנון היי-טק מודרני.

פרגולות משולבת עץ וברזל. כתוצאה מעבודת הרכבה ושילוב של החמימות של העץ עם המראה התעשייתי של הברזל אפשר לעצב פרגולות יוקרה אלגנטיות עם עיטורים ועיצובים מעניינים.

פרגולות מאלומיניום. האלומיניום הוא חומר קל משקל לעומת הברזל והעץ. תכונותיו מאפשרות עיצובים כיד הדמיון בהתאם לסגנון העיצוב היוקרתי של הבית.

אלמנטים נוספים בעיצוב יוקרתי

הצללות. מראה של פרגולות יוקרתיות מחייב פתרונות הצללה שיתאימו לאופי הפרגולה. קיימים אמצעים קלים כמו במבוק, סנטף או רפפות וכן פתרונות הצללה משוכללים עם מנגנונים לסגירה ופתיחה חשמלית. רצוי שבחירת קירוי תיעשה כהמשך ישיר למראה היוקרתי של  הפרגולה מבלי להפחית במידת ההתרשמות ממנה.

תאורה מתאימה. בחירת תאורה הנכונה נותנת ממד נוסף למראה הפרגולה ולסביבתה. באור נכון אפשר להעצים את הרושם המתקבל מהפרגולה.

לסיכום, פרגולות יוקרתיות הן תוספת מרהיבה לכל נכס. הפרגולה משלימה את הסגנון והעיצוב של הבית והופכת למוקד של בילוי ופנאי עבור המשפחה.

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון