שולחן אוכל נפתח מרובע

•    מעוניין לשדרג את חוויית האירוח בבית שלך?
•    מחפש שולחן אוכל נפתח מרובע בעיצוב מרהיב?
•    שולחנות אוכל נפתחים בעיצוב איטלקי? (ובמחיר אטראקטיבי)

לא לכולם יש מקום להעמיד שולחן אוכל ענק בפינת אוכל יעודית. כשיש מספיק מקום, או כשאין צורך בשולחן אוכל ענק ביומיום, ניתן לשלב בעיצוב הבית שולחן אוכל נפתח מרובע או שולחנות אוכל בעיצובים אחרים. אצלנו בנטורה תוכל למצוא מגוון פתרונות ועיצובים לשולחנות אוכל נפתחים בשילובים של חומרים מעניינים ועיצוב אלגנטי.

שולחן אוכל נפתח מרובע

מוסיפים צבע לפינת האוכל

בעבר עיצוב שולחן אוכל נפתח (שהוצב בפינת אוכל יעודית לו) היה כבד ומאסיבי. בדרך כלל הסגנון העיצובי שמר על צבע העץ המקורי והיפה. למרות שלעיצוב הזה עדיין יש מקום, נולדו רעיונות חדישים, קלילים וצעירים יותר, שמעניקים תחושה חדשה וצבעונית לפינת האוכל. שילוב של חומרים שונים (כמו מתכת, זכוכית ולוחות קרמיים) עם שכבות עץ אלון דקות הולידו עיצובי שולחנות אוכל נפתחים שמתאימים יותר לבית המודרני של היום.

השילוב בין עץ לחומרים חדשים

כאמור, חומרים חדשים הוכנסו לעיצוב שולחנות האוכל בכלל ושולחנות אוכל נפתחים בפרט. ישנו למשל שולחן אוכל נפתח מרובע מלבני, עם רגליים עמידות ועבות שבנויות מעץ, עליהן מונח באלגנטיות רבה משטח מזכוכית או קרמיקה. שולחנות כאלו כמו דגם Gustave, מעוצבים מודרנית, ושוברים את התפיסה של 4 הרגליים הקלאסית. דוגמא נוספת היא שולחן אוכל נפתח מרובע כמו דגם Mat, שמגיע עם רגליות מתכת. המשטח העליון עשוי עץ (אלון דק) או חומר אקרילי עמיד (קוריאן). המראה קליל יותר, דק יותר ונעים יותר.

יתרונות משטחים איכותיים על עץ פשוט

השימוש בחומרים נוספים וחדשים בעיצובים של שולחנות אוכל נפתחים הפך את השימוש בהם לקל יותר מבחינת תחזוקה וניקיון. לוחות העץ הפשוטים של פעם, המצופים בלכה שקופה, אינם עמידים בפני כלים חמים, תחתית רטובה של כוס וכו'. שימוש לא נכון בשולחן ונשאר סימן שלא נעלם אף פעם. שימוש במשטח קרמי או מזכוכית עמידה הקלו על הנושא ועכשיו ניתן בפשטות להשתמש בשולחן בלי פחד שכלי חם או קצת רטיבות יפריעו לו (חומרים אלו עמידים מאד בטמפרטורות גבוהות). בנוסף, כל כך קל לנקות אותם! אין פחד מלהשתמש בספוג או סקוץ' מכיוון שזכוכית וקרמיקה נחשבים לחומרים בין הקשיחים ביותר בטבע.

שולחנות אוכל נפתחים

גם פינת ישיבה וגם מטבח

בעיצוב המודרני של ימינו חלל המטבח הפך גדול ופתוח יותר. אין חציצה בין המטבח לפינת האוכל, כמו שהיה נהוג בעבר. על כן, בחירת שולחן אוכל נפתח מרובע או עם פינות עגולות, הפך לפתרון מושלם שהופך את המטבח לפינת ישיבה ברגע. הפתיחה והקיפול כל כך נוחים כך שתמיד תוכלו להנות מהגדלת והקטנת השולחן ללא כל בעיה, והכי חשוב תוכלו להנות מכמה עולמות באחד. אז אם אתם בעניין של עיצוב מושלם, שולחנות אוכל נפתחים תוצרת איטליה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם.

מחפש שולחן אוכל נפתח תוצרת איטליה? לחץ כאן

 

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון