פינות אוכל נפתחות

  • מחפשים פינות אוכל נפתחות?
  • פינות אוכל מעוצבות מאיטליה? עיצוב מודרני? קלאסי?
  • שולחנות וכסאות באיכות ללא תחרות? (במחירים אטרקטיביים)
בנטורה תמצאו מגוון פינות אוכל נפתחות, קלאסיות ומודרניות, אשר עוצבו בהקפדה ע"י מעצבים מובילים מרחבי העולם. ניתן לבחור פינת אוכל נפתחת במגוון פרופורציות וחומרים: מרובעת, מלבנית, פינת אוכל עגולה נפתחת, אליפטית, פינות אוכל מעוצבות, פינות אוכל נפתחות קלאסיות, שולחנות מעוצבים ועוד. כמו כן, ניתן לבחור מתוך מגוון חומרי גלם: עץ מלא, למינציה, זכוכית חזקה, שיש, מתכת ועוד. כאן המקום האידיאלי למציאת פינת אוכל נפתחת או שולחן אוכל יוקרתי שיתפקד בתור מקום המפגש המהנה ביותר של דיירי הבית.

פינות אוכל נפתחות – הפתרון האידיאלי
פינות אוכל נפתחות הן הבחירה המועדפת על משפחות רבות, בשל הגמישות הרבה שהן מאפשרות. מצד אחד, גודל פינת האוכל מותאם באופן מושלם לצרכי היומיום, ומצד שני ניתן בכל עת לפתוח את השולחן כך שיתאים לכמות גדולה יותר של אנשים. כיף לארח אורחים וחברים בצורה נוחה ונעימה. ניתן לבחור פינת אוכל נפתחת עם הגדלה אחת או אפילו 2 הגדלות, תלוי בצרכים. פינות אוכל נפתחות מגיעות עם מנגנוני פתיחה מתקדמים, שהינם קלים לתפעול ויעילים במיוחד.

עיצוב קלאסי לעומת עיצוב מודרני
אין מדובר בפתרון חדש. מאז ומעולם אנשים הזמינו שולחנות נפתחים, אלא שכיום הטכנולוגיה החדשה הופכת את השימוש היומיומי בשולחן להרבה יותר קל ונגיש. ניתן למצוא בקטלוג שלנו שולחנות נפתחים בעיצוב קלאסי, לצד שולחנות נפתחים בעיצוב מודרני ועכשווי. יש להתאים את עיצוב השולחן לעיצוב המקורי של החלל בו רוצים למקם את השולחן. כמו כן, ניתן להשפיע על עיצוב פינת הישיבה באמצעות בחירת כסאות כזו או אחרת.

פינות אוכל הן מרכז הבית!
כיום כבר ידוע שפינות אוכל הן המקום הפעיל ביותר בבית. שם נפגוש את הילדים בבוקר, שם ננוח עם כוס קפה באמצע היום ושם נסעד ארוחת ערב עם בני המשפחה. כמובן שפינת האוכל תשרת אותנו גם בארוחות משפחתיות לאורך סוף השבוע. לכן יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לבחירת פינת אוכל עגולה נפתחת או כל פינת אוכל אחרת. היתרון של פינות אוכל עגולות הוא ההרמוניה שמשרה הצורה העגולה. יחד עם זאת, יש מי שמעדיף את הפרופורציות הסטנדרטיות של שולחן מלבני, משיקולים של מקום או כל שיקול אחר.

עיצוב איטלקי שמשדרג את עיצוב הבית
במידה ושמתם לב, רוב הקטלוג שלנו מורכב מפריטי מעצבים תוצרת איטליה. ריהוט איטלקי יוקרתי מתאפיין בעיצוב נקי ללא פשרות (קלאסי ומודרני כאחד) והקפדה יתרה על חומרי גלם איכותיים. התוצאה הסופית היא פינת אוכל נפתחת עם הרבה אופי שהופך לחלק אינטגרלי מהבית. רהיטים איטלקיים משלבים נוחות מקסימלית עם אסתטיקה מדהימה. אנו מזמינים אתכם להגיע אל אולם התצוגה שלנו ברשפון, ע"מ להתרשם מקרוב מהדגמים המובילים, כולל פינת אוכל עגולה נפתחת. אורחים וחברים לא יפסיקו להתפעל מרמת הגימור של הריהוט החדש שרכשתם!

פינת אוכל נפתחת שממגנטת את בני המשפחה
כשלקוחות מגיעים אלינו לרכוש פינות אוכל נפתחות, האתגר הוא לייצר מוקד משיכה עבור כל בני המשפחה – שולחן רחב ידיים שיזמין את בני המשפחה לאכול כל יום ביחד. לא גדול מדי, לא קטן מדי, לא כבד מדי ולא מגונדר מדי. פינת אוכל עגולה נפתחת בעיצוב אלגנטי, שולחן אליפסה, שולחן מלבני או כל שולחן נפתח אחר שמותאם לצרכים של המשפחה. אצלנו תמצאו דגמי מעצבים שלא תמצאו באף מקום אחר, איכות איטלקית במיטבה. שולחנות מעצבים המשלבים אסתטיקה ויופי עם פונקציונאליות וטכנולוגיה מובילה. אנו כאן לשירותכם בכל שאלה, לרבות התייעצויות בנושא עיצוב פנים. מצפים לכם.

למה אצלנו?

נטורה – רהיטי מעצבים מציעה מגוון רחב של פינות אוכל, מערכות ישיבה, מיטות, כסאות מעוצבים, מזנונים, ספריות ועוד.
את הריהוט אפשר לבחור בהתאמה אישית לפי מידות וגימור.
באולם תצוגה שלנו – 2 קומות הממוקם ברישפון תוכלו להגיע להתרשמות .

נטורה מייבאת את כל מוצריה מאירופה, ומייצגים את המותגים היוקרתיים: LAGO, BONALDO, NATISA, ALBERTA ועוד…
אנחנו שמים דגש על חדשנות, יצירתיות ומחשבה על צורכי הלקוח.

שנת אחריות
יבואן
ריהוט מעוצב
מאירופה
יחס אישי
ואדיב
הובלה והרכבה
מהירה
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון