שידות לחדר שינה

  • מחפשים שידות לחדר שינה?
  • שידות לילה מעוצבות? שידה למיטה? פריט מעצבים?
  • שידות יוקרתיות תוצרת איטליה ברמה הכי גבוהה שיש?
בנטורה תמצאו מגוון שידות לחדר שינה, קלאסיות ומודרניות כאחד: שידה לחדר שינה מודרני, שידות מיטה קלאסיות, שידות לילה מעוצבות, שידת לילה מרחפת, שידות מודרניות לחדר שינה, שידות לחדר שינה הורים ועוד מגוון שידות מעוצבות לחדר שינה. שידות יוקרתיות לחדר שינה בכל הגדלים והצורות הקיימים ובמגוון חומרים: שידות זכוכית שקופות, מתכת, עץ מלא, אלומניום ועוד. שים לב, רוב הפריטים בקטלוג שלנו הינם פריטי מעצבים המיוצרים באיטליה מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש. בואו לבקר אותנו בחנות!

אחד הפריטים שמכניסים עיצוב לחדר השינה הוא השידה. מדובר כמובן על שידות הצד שניתן להניח עליהן מנורת לילה, משקפיים, אטמים ועוד פריטים שהכרחיים לנו במהלך הלילה. כמו שאתם מבינים, לשידות הצד יש גם תפקיד פרקטי וגם תפקיד עיצובי. אצלנו בנטורה, הבית של העיצוב, תוכלו למצוא מגוון רחב של שידות מעוצבות שיוסיפו המון חן לחדר השינה שלכם.

ליצור בחדר השינה שלכם אווירה של בית מלון

מי לא אוהב לצאת לחופשה ולישון בבית מלון? כשאנו נכנסים לחדר של בית מלון, אנו מסתכלים פעמים רבות על העיצוב וכחלק ממנו, נמצאות בחדר גם שידות לחדר שינה מעוצבות שמוסיפות המון יופי למיטה שניצבת במרכז החדר.

את המראה הייחודי הזה כל אחד יכול ליצור בבית הפרטי שלו ולהרגיש בכל יום שהוא נמצא בחופשה. כל מה שצריך זה לבחור עבורכם את השידה המעוצבת שתתאים לסגנון שבחדר. מכיוון שהמגוון רחב, כדאי קודם להגדיר את העיצוב הקיים בחדר ולחפש שידות שמתאימות לו.

מינימליסטיות היא שם המשחק בשידות לחדר השינה

אחד הסגנונות הכי פופולאריים כיום בחדרי שינה הוא הסגנון המינימליסטי. בסגנון זה אנו שומרים על מראה נקי של השידות עם כמה שפחות חפצים. הסגנון המינימליסטי יכול להסתדר עם כל סגנון עיצוב אחר, בין אם מדובר בסגנון כפרי, מודרני או סגנון בוהו שיק שמחזיר אתכם לטבע.

אם אתם מחפשים שידות יוקרתיות לחדר השינה בסגנון מינימליסטי, כדאי לכם לחפש שידות שהמראה שלהן לא כולל הרבה פרטים. כך לדוגמא, שידת לילה Night Fly בסגנון מינימליסטי אצלנו בנטורה, כוללות מגירה פנימית מרחפת שמעליה זכוכית שקופה.

המראה של השידה הזו מאוד מיוחד ומאוד מינימליסטי והוא בדרך כלל מתאים כשרוצים להכניס יוקרה ואלגנטיות לתוך החלל. אם זו גם המטרה שלכם, שידה זו בהחלט תתאים עבורכם.

שידות לילה מעוצבות לכל סגנון

הסגנון המינימליסטי הוא סגנון נהדר שמשתלב עם שלל סגנונות אחרים. כשאתם מחפשים שידות לחדר השינה, אתם יכולים להתאים אותן לסגנון הקיים בחדר השינה שלכם. כך לדוגמא, אם הסגנון אצלכם בחדר הוא מודרני, הרי שכדאי לכם לרכוש שידות מודרניות לחדר השינה.

הסגנון המודרני מאופיין בקווים חלקים, עם מעט פרטים, דבר שמאוד מסתדר עם המראה המינימליסטי. אצלנו בנטורה הסגנון המודרני מאוד בולט וניתן למצוא מגוון רחב של שידות. אחת השידות הכי מיוחדות בסגנון המודרני אצלנו בנטורה היא שידת Air שמגיעה עם קווים נקיים ומאוד מוקפדים. שידה זו ללא ספק תשלים את המראה המודרני שבחדר השינה שלכם.

אם הסגנון הכפרי הוא הסגנון של חדר השינה שלכם, אתם תחפשו שידות המשלבות גווני עץ ואיזה שהוא טוויסט עיצובי מיוחד. הסגנון הכפרי ידוע בעיטורים הייחודיים שלו ובגוונים הרכים או יותר חמים. כך לדוגמא, אצלנו בנטורה, שידת Como, משלבת גוון עץ המכניס חמימות לחלל, חריצי מגירות שמשלימות את העיצוב הכפרי ואזור הכולל זכוכית המייצר מראה מינימליסטי.

שידות לחדר השינה אצל הורים וגם ילדים

שידות לחדר השינה הם ללא ספק פריט שמאוד מוכר לכולנו מחדר ההורים. שידות לחדר ההורים יותאמו בדרך כלל למיטה הזוגית שבחדר, כאשר כל צד יקבל שידה אחת.

אם מדובר בחדר ילדים או נוער, גם שם ניתן להתאים שידת צד אחת בסגנון של החדר. שידה כזו פרקטית מאוד במקרה של ילדים והיא מאפשרת להניח עליה בקבוק מים למהלך הלילה ומנורת לילה לקריאת ספר.

נטורה היא הבית של רהיטי היוקרה בישראל. מתחם העיצוב שלנו מציע רהיטים המשלבים בין נוחות לעיצוב. אצלנו תמצאו שלל שידות מעוצבות לחדרי שינה במגוון סגנונות ולמגוון מטרות. אנו מזמינים אתכם להנות מהמבחר שלנו וליצור בחללים שלכם את החלומות שלכם.

למה אצלנו?

נטורה – רהיטי מעצבים מציעה מגוון רחב של פינות אוכל, מערכות ישיבה, מיטות, כסאות מעוצבים, מזנונים, ספריות ועוד.
את הריהוט אפשר לבחור בהתאמה אישית לפי מידות וגימור.
באולם תצוגה שלנו – 2 קומות הממוקם ברישפון תוכלו להגיע להתרשמות .

נטורה מייבאת את כל מוצריה מאירופה, ומייצגים את המותגים היוקרתיים: LAGO, BONALDO, NATISA, ALBERTA ועוד…
אנחנו שמים דגש על חדשנות, יצירתיות ומחשבה על צורכי הלקוח.

שנת אחריות
יבואן
ריהוט מעוצב
מאירופה
יחס אישי
ואדיב
הובלה והרכבה
מהירה
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון