חדר שינה מודרני בעיצוב עילאי

מבקשים לעצב חדרי שינה מודרניים איכותיים ומיוחדים? כדאי לכם להתחיל קודם כל במיטה, ממנה לעבור לשידה ואז לשאר הפריטים בחדר. ואם אתם מחפשים כתובת מומלצת לקניית ריהוט מעוצב עבור חדר שינה הורים מודרני, כדאי לכם להיכנס לאתר ולהגיע לאולם התצוגה נטורה – רהיטים מעוצבים במרכז. באולם התצוגה המרשים שברשפון תמצאו מבחר עכשווי של מיטות זוגיות ורהיטים בעיצוב מודרני, כולם איכותיים וייחודיים.

 

הכתובת נכונה לעיצוב חדר שינה מודרני

ריהוט לחדרי שינה מודרניים ניתן למצוא בחנות ובאתר של חברתנו. אנו מציעים מבחר איכותי, ייחודי, יצירתי ועכשווי של מיטות ורהיטים לעיצוב חדר שינה מודרני חדשני, מפנק, נעים ומרשים. מדובר בפריטי ריהוט מיוחדים ויוקרתיים שמגיעים היישר מתערוכות ריהוט ועיצוב באירופה, פרי תכנון וייצור של המעצבים הידועים בעולם מאיטליה, גרמניה ועוד. פריטי הריהוט שלנו מבוקשים על ידי ציבור לקוחות אנין טעם, הכולל גם לא מעט מעצבי פנים ואדריכלים.

כל זאת עם אחריות לשנה, יחס אישי ואדיב לכל לקוח, אספקה מהירה של פריטי הריהוט ושירות הכולל גם הרכבה של הרהיטים בחדר השינה שלכם.

 

הכל מתחיל ונגמר במיטה מעוצבת

עיצוב חדר הורים מודרני מתחיל קודם כל בבחירת מיטה בסגנון מתאים, שתהיה נוחה ואיכותית. אצלנו תיהנו ממבחר של מיטות יוקרה איכותיות בעיצוב מודרני, בקו נקי ועכשווי שמתאים במדויק לכם ולחדר השינה שלכם. למשל תוכלו להזמין מאיתנו מיטות מודרנית בקו אוורירי ומינימליסטי, מיטות מודרניות מיוחדות מלאות נכוחות, מיטות בגוון שמתאים לעיצוב חדר שינה מודרני לבן ועוד.

שידות לחדר השינה

אחרי שבחרתם מיטה מתאימה לחדר השינה המודרני שלכם, השלב הבא הינו שידות מתאימות למיטה ולסגנון עיצוב החדר. עבור צורך זה תמצאו אצלנו שפע של שידות מודרניות יוקרתיות מתוצרת איטליה ברמת גימור חסרת פשרות, בכל גודל, צורה, חלוקה פנימית, גוון וצורת גימור מבוקשת. למשל תוכלו לבחור לחדרי שינה מודרניים שידות מרחפות, שידות מינימליסטיות, שידות מעץ מלא, מזכוכית, אלומיניום, מתכת, ועוד.

 

פריטים נלווים

מלבד מיטות ושידות עבור חדרי שינה בעיצוב מודרני, בחנות שלנו גם מוצע מגוון איכותי וייחודי של פריטים נלווים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • מראת אור ירח שהינה לא פחות מיצירת אומנות. זוהי מראה אובלית מאורכת וגדולה העומדת על רגל ייחודית מעץ בצבע ברונזה מעוצב בקפידה, עם קפלים בעלי חזות של גל.
  • קולב סולם הכי אופנתי שיש, של המעצב CLAUDIO BITETTI, העומד עצמאית על גבי לוחית מתכת, שניתן גם להשעינו על הקיר.
  • יחידת מדפים פינתית בקו נקי ומיוחד תוצרת איטליה, שעוצבה על ידיMARIJA DONDOVIC, העשויה ממתכת בצבע לבן או שחור, עם חזות שמשתלבת נהדר בחדר שינה מודרני.
  • הדום WOW בעיצוב איטלקי, בקו עגול ונקי, נוח לשימוש, מרופד בקצף, המוצע בשלל צבעים. מעניק לחדר השינה המודרני זריקה של צבע.
  • מי שיש לו חדר שינה מרווח יכול לבחור בכורסה מדגם gossip של מותג הריהוט האיטלקי היוקרתי Alberta Salotti בעיצוב עתידני מרענן. הכורסה מוצעת עם סוגי בדים שונים לרבות עור איטלקי, ובגוונים עזים, ומספקת נקודת עניין בחדר השינה.

 

עוד כמה דגשים לסיום

בעיצוב חדר שינה מודרני המטרה היא ליצור מרחב עם קו נקי, מינימליסטי ופתוח שאין בו עומס. לשם כך, כדאי בתור התחלה לתכנן חדר מרווח שאין בו עודף של פריטים, השומר על קו אחיד מבחינת צורת הפריטים במרחב, החומריות שלהם וגוניהם. כמו כן, קו נקי בחדר שינה ניכר בפריטים בעלי גימור נקי, חלק ואחיד היוצר תחושה זורמת והרמונית. הקו ניכר בריהוט בעל קווים ישרים, גוון אחיד, רמת גימור גבוהה , ללא יותר מידי אלמנטים דקורטיביים.

בנוסף, בחרו בקפידה כל פריט שיהיה בחדר שינה ותנו לו את הכבוד הראוי, בין אם מדובר בתמונה מרשימה, כורסה ייחודית, מראה יוצאת דופן, גוף תאורה פיסולי וכדומה.

עדיין לא בטוחים אך לעצב חדר שינה מודרני? הצוות המיומן שלנו עומד לרשותכם, וזמין לייעץ וללוות אתכם בתכנון ועיצוב נכון של חדר השינה.

 

הזמנת ריהוט לחדר שינה מודרני

להזמנת ריהוט לחדר שינה מודרני איכותי וייחודי ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא הגיעו לאולם התצוגה שלנו ברשפון או צרו קשר עם נטורה בטלפון 09-950-9342.

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון