רעיונות לעיצוב חדר שינה מפנק, נוח ומרשים

בימינו עיצוב חדר שינה חשוב לאנשים רבים המבקשים ליהנות מחדרים יפים, נוחים ומפנקים. באולם התצוגה של נטורה ובאתר החברה מוצע מענה שלם לכך, עם מגוון פריטי ריהוט איכותיים ומיוחדים לעיצוב חדר שינה הורים, פרי תכנון ויצירה של מיטב המעצבים באיטליה, באירופה ובעולם.

לא יודעים איך בדיוק ליצור חדר הורים מעוצב? לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בנושא ולספק רעיונות לעיצוב חדר שינה בכל סגנון מבוקש, בין אם מדובר בעיצוב חדר שינה מודרני או קלאסי. כמו כן, לפניכם מספר דוגמאות לאפשרויות של עיצוב חדר שינה.

 

מתחילים לעצב חדר שינה

בהיותו החדר הכי פרטי שיש, בו מוצאים מפלט מתלאות היום ומבקשים מרחב לנוח, להתפנק ולהתקרב לבן הזוג, יש חשיבות רבה לעיצוב נכון של חדרי שינה. עיצוב זה מתחיל קודם כל בהבנה של הסגנון המבוקש לחדר – קלאסי או מודרני.

ניתן לעצב חדר שינה בסגנון קלאסי עם מיטה במרכזו של החדר, שבכל צד שלה יש שידה קטנה. עיצוב כזה נראה מעולה בחללים גדולים, לרבות כאלו שיש להם תקרה גבוהה. עיצוב חדר שינה מודרני בקו נקי ומינימליסטי ובגוון ניטראלי כמו לבן, מתאים לכל חדר שינה בכל גודל, לרבות חדרי שינה קטנים. זהו חדר שינה שהאסתטיקה שלו מבוססת על פרקטיות, עם עיצוב שחוסך במקום באופן שאינו בא על חשבון הנוחות, ומעניק מרחב כמה שיותר פתוח והרמוני.

עיצוב החדר עצמו מתחיל בבחירת מיטה זוגית שממנה נובעים שאר האלמנטים בחלל, בין אם מדובר בשידות, מראות, שטיחים וילונות וכדומה. לכן קודם כל יש להחליט היכן בדיוק המיטה תמוקם בחדר וכמה גדולה היא יכולה להיות. כמו כן, יש להחליט על גוון דומיננטי במרחב שלרוב יהיה גוון בהיר ונעים. לאחר מכן יש לבחור את שאר הפריטים לחדר שישתלבו אחד עם השני באופן הרמוני, ושישאירו את המרחב נוח, נעים ולא עמוס.

מעבר לכך, דאגו שמלבד המיטה יהיה פריט או אחד או שניים שיוצרים עניין בחלל, בין אם מדובר במראה ייחודית, מתלה סולם, תמונה מרשימה וכדומה.

כמה דוגמאות לעיצוב חדר שינה

עבור עיצוב חדר שינה מודרני או קלאסי תוכלו למצוא אצלנו שפע של דגמי מיטות זוגיות וריהוט נילווה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • חדר שינה עם מיטה זוגית לבנה מדגם Lanube בעיצוב מוקפד ועכשווי, עם שולי מיטה בקו רך, פשוט ועדין, מסגרת שמקיפה את המיטה עם גב נמוך לראש שנתמך בכריות מובנות. המיטה תיראה נהדר לצד שידות קטנה מעץ וגופי תאורה עגולים ולבנים.
  • מי שרוצה מיטה שמשלבת את שיא הפינוק לצד יעילות רבה, יוכל לבחור במיטה זוגית מדגם Fluffy רכה ומזמינה. למיטה יש גב ושוליים רכים במיוחד והיא כוללת ארגז מצעים. ניתן לקבלה בהתאמה אישית עם סוגים שונים של ריפודים ומידות, והיא תיראה נהדר עם שידות צד עדינות בצבע לבן.
  • לחדר שינה בעל חזות עתידנית חושנית מוצעת במיטה זוגית מדגם אייר סטיל שעוצבה על ידי המעצב האיטלקי Daniele Lago. מדובר במיטה זוגית עם מראה מרחף שניתן לשנות את הגובה שלה, המעניקה תחושה של שינה על גבי ענן. מיטה זו ניצבת על גבי רגל מתכת שכמעט לא רואים אותה, ויש לה בסיס מפלדה שבו עשרים תמונות חושניות מהקמרה סוטרא. בנוסף לכך, המיטה הינה מודולרית וניתן להוסיף לה עוד אלמנטים כמו משענות גב, מגירות, ואפילו מדפי ספרים.
  • לחלל שמשדר פינוק ונוחות ניתן לבחור במיטה מדגם אלבה שנראית כאילו היא יושבת על כריות גדולות ורכות. יש לה מבנה מרופד מלא בנפח בקו רך במיוחד, עם חזות מלאה בנוכחות שתיראה נהדר עם שולחן צד לבן עגול ועם שטיח רך וגדול.
  • למיטה זוגית Dream On של מותג היוקרה האיטלקי bonaldo יש מראה קלאסי על זמני עם אלמנטים שניתן להתאימם לחדר ולהעדפות של כל אחד. למשל ניתן לבחור למיטה סוגים שונים של בדי ריפוד, ריפוד מעור איטלקי או עור סינטטי אקולוגי. כמו כן ניתן לבחור למיטה רגליים מעץ או רגלי פלדה בגוונים שונים.

 

הזמנת ריהוט לחדר שינה מעוצב

להזמנת ריהוט לחדר שינה מעוצב, איכותי וייחודי, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הגיעו לאולם התצוגה שלנו ברשפון או צרו קשר עם נטורה בטלפון 09-950-9342.

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון