עיצוב חדר עבודה יוקרתי ומרשים אצלכם בבית

בעקבות תקופת הקורונה, העבודה מהבית הפכה להרבה יותר נפוצה. ובכדי לעבוד בנוחות מהבית יש צורך בפינת עבודה מעוצבת נוחה ויעילה, המשתלבת בחזותה עם הסביבה הביתית.
באולם התצוגה ובאתר של חברת נטורה תמצאו מבחר איכותי ועשיר של רהיטים, שולחנות כתיבה ואבזרים עבור עיצוב חדר עבודה. כמו כן לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בנושא.

 

רהיטים ואביזרים מעוצבים לפינת עבודה בבית

באולם התצוגה הגדול ובאתר שלנו תיהנו ממבחר איכותי, עכשווי וייחודי של רהיטים ואבזרים מעוצבים עבור פינות עבודה ביתיות, הכוללים בין היתר:

שולחנות כתיבה – יש לנו מבחר פרקטי ואסטטי של שולחנות כתיבה תוצרת איטליה במגוון מידות וחומרים, בסגנונות מודרניים וקלאסיים של מיטב המעצבים בעולם. השולחנות מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של תכנון, עיצוב, בניה וגימור, ועשויים מחומרים שונים,כמו זכוכית מחוסמת, עץ מלא, למינציה ועוד. למשל תוכלו לבחור בשולחן כתיבה קלאסי של המעצבCarlo Mollino עשוי מעץ אלון מלא או עץ אגוז בגוון כהה, עם עיצוב ייחודי של שולחן שרגל אחת שלו הינה שידת מגרות ושתי רגליים אחרות אלכסוניות.

כמו כן תוכלו לבחור בשולחן כתיבה מודרני רב תכליתי, עם חזות מעוגלת המחולקת למספר אזורי עבודה, או תוכלו לבחור בשולחן מדגם אייר של המותג האיטלקי LAGO מעוצב בקו אלגנטי, עשוי עם רגליים מזכוכית מחוסמת ומשטח מעץ אלון מלא המשלב בתוכו מגירה.

כסאות משרדיים – אנו מציעים שלל כיסאות משרדיים מעוצבים לכם ולאורחים. למשל תוכלו לבחור בכיסא משרדי של מעצבי העל ריי וצ'ארלס אימס, עם קו נקי עכשווי וקליל, ומבנה יציב וגמיש המותאם למבנה הגוף. לאורחים תוכלו לבחור בדגם כיסא קלאסי Wassily מבית המעצב המודרני הנודע מרסל ברויר, שהוזמן בזמנו על ידי האומן הנודע קנדינסקי, עם שלד עשוי מצינורות פלדה דקים ועם ריפוד מעור.

מגוון פריטים נוספים – יש לנו עוד מגוון פריטים נוספים לעיצוב חדר עבודה בבית, לרבות כורסאות וספות משרדיות, מדפים, שידות אחסון, ספריות וויטרינות היכולות לשמש גם כמחיצת הפרדה, וכן גופי תאורה, יחידות אחסון, שעון קיר, קולבים ופריטי נוי.

דגשים לעיצוב חדר עבודה

מתלבטים איך ליצור חדר עבודה מעוצב? לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע בנושא. כמו כן לפניכם כמה דגשים שיכולים לעזור בתכנון ועיצוב של פינת עבודה:

  • מיקום- קודם כל יש להבין היכן תמוקם פינת העבודה, בין אם מדובר בחדר שיוקדש לנושא או בפינה באחד מחדרי הבית. אם מדובר בעבודה שכרוכה בקבלת קהל כדאי ליצור אזור מופרד ופרטי, בעוד שלעבודה עצמית ניתן ליצור מתחם המשתלב בחללים שונים בבית, כמו פינת עבודה בסלון, במטבח, חדר שינה, מסדרון וכדומה. בכל מקרה כדאי לבחור באזור כמה שיותר שקט, שיש בו כמה שיותר פרטיות בשעות שאתם עובדים.
  • תכנון- בהתאם לחלל שנבחר יש לתכנן את חדר העבודה עצמו. לשם כך יש להכין רשימה עם כל הרהיטים והציוד הנדרש עבור חדר העבודה, החל משולחן כתיבה, כיסאות, פתרונות אחסון, מחשב, מדפסת וכדומה. יש להבין היכן הם יוצבו במרחב באופן היעיל והנוח ביותר. תכנון כזה גם יאפשר להבין את מידות פריטי הריהוט השונים בחדר.
  • סגנון – את סגנון העיצוב לחדר עבודה יש להתאים לאופי העבודה, בין אם מדובר במשרד מכובד של עורך דין או משרד צעיר ויצירתי של מעצבת פנים. במידה ומדובר בפינת עבודה בתוך חדר אחר חשוב שסגנון עיצובו ישתלב עם סביבתו באופן שיחמיא למרחב ולא יהיה חריג בתוכו.
  • שולחן עבודה – בחרו בשולחן עבודה בגובה נוח לישיבה ובמידות מתאימות לכל הפריטים שהוא נדרש לשאת, כדוגמת מחשב נייד, ניירת, ציוד משרדי וכדומה.
  • כיסאות- בחרו בכיסא מתאים לשולחן העבודה שנוח לשבת עליו זמן ממושך. כמו כן, כיסאות לאורחים נדרשים להיות עם עיצוב מזמין שנעים ונוח לשבת עליהם.
  • פתרונות אחסון- הבינו מהם סוג וכמות הפריטים שאתם נדרשים לאחסן ובחרו בפתרונות נאותים עבורם כמו שידות, מדפים, ספרייה וכדומה.
  • פריטים נוספים- משרד נדרש בעוד מגוון פריטים קטנים כמו פח אשפה, תשתיות חשמל ותקשורת, וילונות להצללה, גופי תאורה, קולבים, שעון קיר ועוד.
  • פריטי נוי- לנגיעות סופיות דאגו גם לשלב בחדר העבודה כמה פריטי נוי איכותיים ומיוחדים, כמו מראה, פסלון קטן, אגרטל וכדומה.

 

הזמנת פריטים לחדר עבודה בבית

להזמנת פריטים לחדר עבודה מעוצב בבית ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא הגיעו לאולם התצוגה שלנו ברשפון או צרו קשר עם נטורה בטלפון 09-950-9342.

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון