פינות אוכל עגולות מעוצבות

פינות אוכל עגולות מעוצבות – מרכז הבית המודרני

בכל בית ישנה חשיבות גדולה להתכנסויות קבועות סביב שולחן האוכל. בין אם מדובר באמצע שבוע כשחוזרים הביתה ובין אם מדובר בערב שבת  או חג בו כל המשפחה מתאחדת לרגע קט. מדובר בפינת ישיבה מכובדת ונעימה שתהווה מרחב אירוח והגשת אוכל. במסגרת עיצוב מתחמים אלו בבית יש להביא בחשבון היבטים אסתטיים, פרקטיים וחברתיים. פינות אוכל משפחתיות צריכות להבטיח נוחות מרבית לכלל המשתמשים בהן. לכן, בחירה של ריהוט מתאים למטרה זו תהיה צעד חשוב בתהליך זה.

פינות אוכל מעוצבות – כל הדגמים

פינות אוכל עגולות מעוצבות

למה דווקא פינות אוכל עגולות?

אחרי הכול פינות אוכל הן המרחב להיכרות, למפגשים ולקרבה בין האנשים היקרים לך, כאשר פינת האוכל בביתך עגולה, ניתן לראות את כל היושבים סביב השולחן בו זמנית ולנהל שיחה במבט ישיר. המרחק השווה והקבוע בין כל יושבי השולחן מאפשר לפנות אל כולם מבלי להרים את הקול ולשמור על עוצמת דיבור נינוחה לאורך כל הארוחה. כמו כן, המבנה העגול מייצר פינות אוכל שימושיות יותר, בהן ניתן להגיע לכל מה שעל השולחן מכל מקום. ניתן להתאים גופי תאורה יפהפיים שיתכתבו עם צורתו העגולה של השולחן וייתנו מראה ייחודי וממגנט לפינת האוכל בבית.

מגוון חומרים ועיצובים

פינות אוכל מעוצבות יכולות להגיע במגוון חומרים, בהתאמה אישית גבוהה לקו העיצובי של הבית ולהעדפותיך האישיות. שולחנות וכסאות עץ מלא, יהיו מאסיביים ויספקו תחושת חמימות רומנטית ואת המראה הכפרי הנחשק על ידי רבים מבעלי בתים פרטיים. כאשר נבחר בשולחן אוכל עשוי מאבן טבעית, נוכל ליהנות מהמראה הכפרי לצד אפשרות לתחזוקה ולניקיון נוחים יותר. כמו כן, ניתן להזמין פינות אוכל מזכוכית שיספקו מראה חלק ויהיו קלות לניקוי ברגע. למראה תעשייתי, שילוב של מתכת וזכוכית ייתן מראה מתוחכם ועדכני שיהיה פשוט מושלם להגשת מנות שף מודרניות.

פינות אוכל מעוצבות

גדלים ופרופורציות של שולחנות

גם עבור בחירת גודלן של פינות אוכל מעוצבות נדרשת חשיבה מעמיקה. יש לקחת בחשבון את השטח המוקצה לרשותך לצורך פינת האוכל, עד כמה הוא קרוב למטבח ומאפשר הגשה נוחה ופרקטית של האוכל לשולחן ובעיקר להתאים זאת לצרכים הייחודיים של ביתך. האם לרוב מתארחים בביתך אנשים רבים הדורשים שולחן רחב ידיים, או שבדרך כלל מדובר רק במשפחה הקטנה ואולי זוג אחד או שניים? במידה ולרוב לא מתארחים אנשים רבים, אין שום טעם בהשקעה בשולחן גדול ויקר שייראה רוב הזמן שומם ומדכא כאשר ישתמשו בו רק סועדים ספורים.

מומלץ לשלב פרקטיקה ואסתטיקה

בסופו של יום, פינת האוכל צריכה לשמש אותנו ביומיום בצורה המיטבית. לכן בבחירת העיצוב, אסור להתפשר על גישה נוחה ועל נוחות כללית של השולחן והכסאות. על מנת להבטיח נוחות מרבית בבית ושימושיות ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ להבין מראש את הצרכים האמיתיים של דיירי הבית, ולבחור מתוך יצרנים איכותיים בלבד, אשר נוחות היא אחד מעקרונות הברזל בדגמים שלהם.

קטלוג המוצרים החדש – לחץ לצפייה

בלוג
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון