שולחנות אוכל נפתחים

  • מחפשים שולחן אוכל נפתח לפינת ישיבה?
  • שולחן מודרני? שולחן בעיצוב קלאסי? פריט מעצבים?
  • שולחנות אוכל ברמה הכי גבוהה שיש? (במחירים אטרקטיביים)
בנטורה תמצאו מגוון שולחנות אוכל נפתחים, קלאסיים ומודרניים כאחד, ממיטב מעצבי הרהיטים מכל רחבי העולם. ניתן לבחור שולחן אוכל נפתח במגוון צורות ופרופורציות: מרובע, מלבני, שולחן אוכל למטבח, שולחן אוכל עגול נפתח, אליפטי, שולחן פינת אוכל נפתח, שולחנות מעוצבים ועוד. כמו כן ניתן לבחור שולחנות אוכל מתוך מגוון רחב של מידות וחומרי גלם כגון עץ מלא, זכוכית מחוסמת, למינציה, שיש, פלדה ועוד. כאן תמצאו בקלות שולחן מטבח או שולחן אוכל נפתח שיהווה נקודת מפגש אידיאלית עבור כל המשפחה. פינות אוכל נפתחות ברמה אחרת.

שולחנות אוכל – פריט עיצוב מרכזי כל כך!

בבתים רבים, שולחנות אוכל מתפקדים בתור מרכז הבית. זו המקום בו יפגשו בני המשפחה הכי הרבה פעמים, וזה גם המקום בו נארח ושאליו יגיעו כל האורחים שלנו. זהו המקום שלנו לשבת, להרגע, והכי חשוב: לאכול! אלו יכולות להיות ארוחות ערב משפחתיות, ארוחת בוקר קלילה, כוס קפה עם עיתון או נשנוש קטן בין החוגים והמשימות השונות של הבית. על כן בבחירת שולחן אוכל נפתח או קבוע יש להביא בחשבון מגוון פרמטרים, ולוודא כי הוא עונה על הצרכים של כל דיירי הבית. העיצוב עלינו.

שולחנות אוכל מעוצבים

שולחן אוכל למטבח או לפינת האוכל אינו פריט פונקציונאלי גרידא אלא פריט עיצוב לכל דבר. שולחן אוכל מעוצב מביא עמו אמירה עיצובית המשתלבת בהרמוניה עם עיצוב החלל הכללי של הבית. יש לזכור כי בנוסף לשולחן החדש, יש לבחור גם כסאות אוכל שיתאימו לעיצוב הבית. בשלב הראשון, יש להחליט אם הולכים על קו עיצוב קלאסי/מודרני/כפרי/חדשני/וינטאג' ובשלב שני ניתן לבחור את החומרים שהכי מתאימים לבית: עץ, זכוכית, מתכת ועוד מגוון אפשרויות חדשות. בשלב השלישי נוכל לבחור את הגוונים הרצויים, את המרקם הרצוי וכמובן את המידות המדויקות לנו.

מידה נכונה ופרופורציה (חשובים לא פחות מעיצוב)

זה לא משנה אם נבחר את שולחן האוכל היפה ביותר בחנות, שעוצב ע"י מעצב שולחנות מעוטר מאיטליה – אם מידות השולחן אינן מתאימות לחלל הבית ולצרכי הדיירים, זה פשוט לא יעבוד. נשמח לייעץ ללא עלות, מהן המידות המומלצות לבחירת שולחן, בהתאם לגודל המטבח ובהתאם לכמות הסועדים הצפויה בשגרה. פעמים רבות, שולחנות אוכל נפתחים מאפשרים גמישות פונקציונאלית מבורכת. כלומר בשגרה שולחן אוכל למטבח מותאם באופן מושלם לחלל המטבח, ובאירועים מיוחדים תמיד ניתן להכפיל את מקומות הישיבה. ברגע שמידת השולחן מדויקת, פתאום יש הרמוניה, פתאום נעים לשבת סביב השולחן במשך שעות ארוכות ולהנות מהחיים.

שולחנות אוכל קלאסיים או מודרניים?

מחפשים שולחן אוכל נפתח? שולחן אוכל למטבח? אחת השאלות הראשונות שיש לשאול היא מה סגנון העיצוב של המטבח? בקטלוג החנות תוכלו למצוא מגוון שולחנות אוכל מעוצבים, לרבות שולחנות עץ קלאסיים, שולחנות זכוכית, שולחנות מתכת, שולחנות דקטון (חומר ייחודי מומלץ) ועוד. גם אם בוחרים שולחן פינת אוכל נפתח, שהינו קטן יחסית, חשוב להבין אם הולכים על מראה כבד וקלאסי או מודרני וקליל. במידה ותלכו על שולחן מודרני, כדוגמאת שולחן EMME או מגוון דגמים נוספים מרהיבים שהגיעו לאחרונה מאיטליה.

שולחנות אוכל נפתחים – הכי שימושי שיש

שולחן אוכל נפתח מאפשר לנו גמישות מקסימלית. כיום ניתן להזמין שולחן אוכל נפתח עם מנגנון פתיחה קל לתפעול, המאפשר פתיחה מהירה לכל צורך. כך שולחן המיועד ל-6 אנשים, יוכל להיפתח בקלות ל-10 אנשים ואף יותר. ישנם שולחנות אוכל נפתחים עם תוספת אחת לשולחן, וישנם שולחנות המגיעים עם 2 תוספות, לאירועים מיוחדים כמו ארוחה גדולה או סדר פסח. היתרון של שולחן פינת אוכל נפתח הוא בכך שהוא יכול לשרת אותנו גם באירועים המיוחדים ביותר. אנו מזמינים אתכם לצפות במגוון שולחנות אוכל מעוצבים מהקטלוג החדש.

למה אצלנו?

נטורה – רהיטי מעצבים מציעה מגוון רחב של פינות אוכל, מערכות ישיבה, מיטות, כסאות מעוצבים, מזנונים, ספריות ועוד.
את הריהוט אפשר לבחור בהתאמה אישית לפי מידות וגימור.
באולם תצוגה שלנו – 2 קומות הממוקם ברישפון תוכלו להגיע להתרשמות .

נטורה מייבאת את כל מוצריה מאירופה, ומייצגים את המותגים היוקרתיים: LAGO, BONALDO, NATISA, ALBERTA ועוד…
אנחנו שמים דגש על חדשנות, יצירתיות ומחשבה על צורכי הלקוח.

שנת אחריות
יבואן
ריהוט מעוצב
מאירופה
יחס אישי
ואדיב
הובלה והרכבה
מהירה
X סגירת נגישות
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה
      קופון